Antradienį Vilniuje Vilniaus gatvėje esančiame telekomunikacijų bendrovės „Teo LT“ klientų aptarnavimo skyriuje – apgultis. Klientai DELFI pasakojo, kad savo eilės laukimo salėje tenka palaukti ir valandą. Bendrovė pripažįsta, kad pastarosiomis dienomis sulaukia didesnio klientų antplūdžio, bet tai esą yra dažnas atvejis baigiantis ne tik mėnesiui, bet ir metams.
„Teo LT“ atstovas spaudai Antanas Bubnelis DELFI pripažino, kad pirmadienį eilės buvo ilgesnės, jose laukdavo po keliolika žmonių. Tikimasi, kad situacija pagerės iki trečiadienio vakaro.
„Aš į aptarnavimo skyrių užsukau iš karto po pietų, tai tuo metu buvo gal 50 žmonių, beprotiškos eilės. Aš, pavyzdžiui, prie informacijos langelio laukiau pusvalandį, nes ten žmonėms sąskaitas spausdino, prie kitų paslaugų reikia laukti valandą ar dvi“, – DELFI antradienį pasakojo vilnietis Saulius.
A.Bubnelis tvirtina, kad bendrovė deda visas pastangas, jog eilės aptarnavimo skyriuose nuslūgtų ir pataria klientams ateiti ryte arba vakare, tada interesantų būna mažiau.
„Klientai stengiasi iki mėnesio pabaigos susitvarkyti rūpimus klausimus, pavyzdžiui, pasikeisti planą, taip pat dėl įvairių priežasčių dalis klientų būna negavę sąskaitų, o šį mėnesį tai truputį paaštrėjo dėl to, kad buvo nemažai nedarbo dienų“, – sakė A. Bubnelis.
Taip pat, anot jo, metų pabaigoje padaugėjo norinčiųjų užsisakyti televizijos „Gala“ paslaugą.