Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ 2008 m. trečiąjį ketvirtį augo sparčiausiai. Tai atskleidė Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) paskelbta 2008 m. III ktv. ataskaita apie elektroninių ryšių sektorių.
RRT duomenimis, „Tele2“ tapo vienintele Lietuvos mobiliojo ryšio operatore, augusia visose srityse. Bendrovės rinkos dalis pagal pajamas didėjo sparčiausiai ir išaugo 1,13 procentinio punkto iki 27,63 proc. Įmonė pritraukė ir daugiausia klientų – „Tele2“ rinkos dalis pagal aktyvių vartotojų skaičių padidėjo 0,7 procentinio punkto iki 38,2 proc.
„Tele2“ sparčiausiai augino ir išankstinio mokėjimo klientų skaičių: bendrovės išankstinio mokėjimo paslaugomis rugsėjo pabaigoje naudojosi 43,3 proc. visų išankstinio mokėjimo paslaugas pasirinkusių abonentų, arba 0,6 procentinio punkto daugiau nei 2008 m. II ketvirčio pabaigoje. „Tele2“ verslo klientų skaičius išaugo iki 13,3 proc., o vartotojų, mokančių pagal sąskaitas, rinkos dalis pasiekė 37 proc. – 0,9 procentinio punkto daugiau nei 2008 m. birželio pabaigoje.
„Spartus bendrovės augimas dar kartą patvirtina, kad mūsų pasirinkta strategija yra veiksminga ir itin patraukli vartotojams. Siūlydami žemiausias kainas už tos pačios kokybės paslaugas padedame klientams sutaupyti – akivaizdu, kad ekonominio sunkmečio metu būtent tai klientams yra svarbiausia“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Neseniai atliktas bendrovės verslo klientų tyrimas atskleidė - net 77 proc. pernai į telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ tinklą perėjusių verslo klientų sąnaudos mobiliajam ryšiui sumažėjo. Net 85 proc. respondentų nurodė, kad „Tele2“ įkainiai yra mažesni arba daug mažesni nei tie, kuriuos taikė ankstesni mobiliojo ryšio operatoriai.
40 proc. respondentų pažymėjo, kad pasirinkę „Tele2“ sutaupė iki pusės buvusių sąnaudų mobiliajam ryšiui. Apklausos rezultatai rodo, kad verslo klientų išlaidos mobiliojo ryšio paslaugoms vidutiniškai sumažėjo 37 procentais.
Sutaupytas lėšas verslininkai naudoja verslo efektyvumui didinti. Paprašyti nurodyti, kur jas investuoja, respondentai dažniausiai įvardijo verslo plėtrą, darbuotojų skatinimą, bendrų įmonės reikmių, biuro išlaidų padengimą.
„Tele2“ pajamos trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 12,2 proc. ir pasiekė 147,2 mln. litų. Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) per palyginamąjį laikotarpį pakilo 1,54 proc. iki 42,1 mln. litų. Be to, nuo 2007 m. trečiojo ketvirčio pabaigos bendrovės vartotojų skaičius išaugo 159 tūkst. Dabar „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,9 mln. vartotojų, arba 9,1 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.
Ypač ženklus vartotojų skaičiaus augimas užfiksuotas verslo klientų segmente. Lyginant su 2007 m. trečiojo ketvirčio pabaiga, bendrovės verslo klientų padaugėjo 17,7 proc. iki 84,1 tūkst.