Anot „Buisiness Week“, „Digg“, vieno didžiausių „Web 2.0“ atstovo, finansiniai duomenys gali ir nustebinti – kompanija, 2007 metais turėjusi 4,8 milijono JAV dolerių įplaukų ir 2,8 milijono išlaidų, per pirmus tris 2008 metų ketvirčius turėjo 6,4 milijono JAV dolerių įplaukų ir 4 milijonus išlaidų. Šie duomenys leidžia daryti išvadą, kad bendri 2008 metų duomenys rodys 8,5 milijono įplaukų ir 5,3 milijono išlaidų.
Matyt, „Microsoft“ paieškos sutartis, kuri, anot optimistų per trejus sutarties metus atnešti „Digg'ui“ virš 100 milijonų JAV dolerių, neša mažiau, nei 10 milijonų per metus.
Tai dar ne viskas – „Digg“ kompanijai dirba virš 70 žmonių, o planuose – plėtimasis iki 150. Turint omenyje, kad kompanija perka pardavimų kompanijų paslaugas ir pati nekuria turinio, šis žmonių kiekis – absurdiškai didelis. Žinoma, reikia moderuoti vartotojų sukuriamą turinį, bet net ekspertai, valdę stambius interneto puslapius teigia, kad „Digg“ serverių priežiūrai užtektų 15 specialistų, o gal būt net penkių ar šešių. Tad kodėl „Digg“ renkasi prarasti 5 milijonus JAV dolerių per metus, o neatleidžia daugumos nereikalingų darbuotojų?
Galbūt yra ir paaiškinimas – „Digg“ darbuotojas „Techcrunch.com“ puslapiui teigė, kad „dauguma“ iš 70 specialistų specializuojasi vystyme, tad akivaizdu, kad jų tikslas – ne tik palaikyti serverius.
Vienas iš ruošiamų eksperimentų, teigia šaltinis, artimas kompanijai – reklamų įterpimas į „Digg“ naujienų srautą. Kur atsiduria reklamos ir kiek teks mokėti reklamos užsakovui – nuspręs vartotojai.
Tiesa tai – tik gandai: „Digg“ nei patvirtino, nei paneigė tokių planų egzistavimą.
Akivaizdu tik tiek, kad nemaža 70 specialistų dalis dirba ties naujais produktais, o „Digg“ vistiek turėtų galvoti apie pelną. Turint omenyje, kad ši kompanija jau ankščiau sėkmingai pritraukė vartotojus rūšiuoti naujienas ir nustatyti jų „karštumą“, galima tikėtis, kad – galbūt – jiems pavyks tą patį padaryti ir su reklamomis.