Siekdamas padidinti reklamos efektyvumą, „A.R.T. Media“ kanalas per savo plazminius ekranus pradėjo rodyti nereklaminę informaciją. Nuo šiol visuose 286 ekranuose, kurie įrengti Lietuvos didžiųjų miestų prekybos centruose, kartu su reklama vienu metu bus rodomas tikslus laikas, orų prognozė, valiutų kursai.
„Įdiegę naujovę planuojame pagerinti reklamos pastebimumo rodiklius, – sakė Sergėjus Dvoriakovas, reklamos ekranų tinklo „A.R.T. Media“ direktorius. – Nereklaminės informacijos blokai paskatins vartotojus dažniau pažvelgti į ekranus, dėl ko padidės ir tuo metu transliuojamos reklamos pastebimumas“. Šiuo metu „A.R.T. Media“ ekranuose transliuojamos reklamos pastebimumo rodiklis, „TNS Gallup“ 2007-2008 metų duomenimis, siekia 71 proc. Planuojama, kad įdiegus naujovę jis padidės iki 80 proc.
Pasak S. Dvoriakovo, pastaruoju metu reklamdaviai tapo labai reiklūs bet kokių reklamos kanalų efektyvumui, siekia gauti apčiuopiamos naudos iš kiekvieno išleisto lito. „Pagerinę efektyvumo rodiklius savo kainodaros nekeisime, tiesiog suteiksime papildomų argumentų reklamdaviams, besirenkantiems media kanalą pardavimus skatinančioms kampanijoms“, – sakė S. Dvoriakovas.
„A.R.T. Media“ prekybos centrų alėjose, prie parduotuvių įėjimų ir išėjimų yra įrengusi 127 cm ir 107 cm įstrižainės plazminius ekranus, kurių tinklą šiuo metu sudaro 286 ekranai. Šis media kanalas per dieną pasiekia apie 318.000 žiūrovų. Plazminiai ekranai yra įrengti 24 prekybos centruose: „Akropolis“, MAXIMA, „RIMI Hypermarket“, IKI, „Norfa“, „Panorama“ ir kt.
Be jų „A.R.T. Media“ kanalas valdo ir daugiau nei 384 skystųjų kristalų ekranų tinklą Lietuvoje ir Latvijoje. Pastarieji, mažesni ekranai, yra įrengti parduotuvėse prie kasų ir degalinėse.
Palyginti su televizija, ekranai parduotuvėse kaip reklamos kanalas yra pranašesni tuo, kad eilėje stovintys ar besivaikščiojantys šalia pirkėjai neturi galimybės perjungti kanalo, nueiti į kitą kambarį ar iki šaldytuvo. Reklamą ekranuose vartotojai mato tuomet, kai jie perka – todėl šis media kanalas turi lemiamą įtaką vartotojų pasirinkimui ir tampa ypač svarbiu instrumentu reklamdavių pardavimų procese.
2008 m. rudenį prasidėjus reklamos rinkos nuosmūkiui, „A.R.T. Media“ kanalui pavyko išlaikyti ankstesnį pajamų lygį, o reklamos šiemet buvo parduota 20 proc. daugiau nei 2007 metais per tą patį laikotarpį. Pagrindinė priežastis, lėmusi didesnius pardavimus – 20 proc. padidėjusi tinklo aprėptis, šiuo metu pasiekianti bendrą 950.500 dienos auditoriją.