Daugiau nei 7 iš 10 apklaustųjų Kalėdines dovanas pirktų internetu, jei pardavėjai virtualiose parduotuvėse pasiūlytų išskirtinių nuolaidų. Nusiteikę šventines dovanas pirkti internete nurodė 35 proc. apklausos dalyvių, tačiau paklausus, kaip pasikeistų respondentų ketinimai, jei virtualiose parduotuvėse būtų teikiamos išskirtinės nuolaidos, besirengiančių pirkti internete skaičius padvigubėjo.
Tai parodė kompanijos „Mebarta“ atliktas pilotinis tyrimas, kuriame dalyvavo 410 atsitiktinių Lietuvos interneto vartotojų.
„Tikėtina, kad įtempta ekonominė situacija priminė pirkėjams, kad virtualiose parduotuvėse prekės visada pigesnės. Todėl nenuostabu, kad virtualiose parduotuvėse taikomos nuolaidos pėlytės pagalba apsipirkti masintų dvigubai daugiau žmonių.“ – teigia UAB „Mebarta“ bei Pirk-internete.lt vadovas Donatas Bartusevičius.
80 proc. apklausos dalyvių nurodė perkantys internete, 15 proc. respondentų teigia tai darantys nuolatos, o beveik pusė - kartais. 7 proc. neperka prekių interneto pagalba dėl to, kad jiems labiau patinka “gyvai” aplankyti parduotuves. 36 proc. apklausos dalyvių mieliau renkasi lietuviškas interneto parduotuves, o 13 proc. - užsienio.
Respondentų teirautasi, kokie svarbiausi kriterijai lemia parduotuvės pasirinkimą. 7 iš 10 nurodė ieškantys konkrečios prekės (nesvarbu kur ji parduodama), o 6 iš 10 parduotuvę renkasi pagal patogiausią atsiskaitymo būdą. Kiek mažiau žmonių interneto parduotuves renkasi pagal didelį asortimentą bei greičiausią pristatymo būdą, - šiuos kriterijus vardino 4 iš 10 apklaustųjų. 33,5 proc. respondentų renkasi patogiausias naudojimui parduotuves.
„Svarbiausius online parduotuvėms keliamus reikalavimus jau esame įvykdę, tačiau suprasdami, kad svarbiausia interneto parduotuvės vartotojui aiškumas ir patogumas - nuolat tobuliname savo virtualios parduotuvės sistemą. Tam tarnauja optimizuota paieškos sistema, įdiegta galimybė palyginti prekes, apžiūrinėjant bet kurią prekę gyvai pasikalbėti su konsultantu ir daugybė kitų smulkmenų, kurių sąrašą nuolat plečiame kurdami aplinką, kurioje klientas jaustųsi kaip namie.“ - sako Donatas Bartusevičius.
„Priešingai nei kitos interneto parduotuvės, eksponuojame tik tas prekes, kurias turime sandėlyje ir galime pristatyti tuoj pat. Tai itin svarbu šventiniu laikotarpiu. Neverta pamiršti ir to, kad važiavimas į parduotuvę reiškia ne tik kuro, bet ir laiko sąnaudas. Ar ne maloniau kai prekės pačios įveikia miesto kamščius?“ - klausia D.Bartusevičius.
Šventiniu laikotarpiu pirk-internete.lt kasdien siūlo nuolaidas įvairioms prekėms ir jų grupėms, parduotuvėje šiuo metu yra daugiau nei 26 000 prekių.