Aukštos kokybės klientų aptarnavimas yra vienas svarbiausių akcinės bendrovės „VST“ tikslų. Didžiuosiuose klientų aptarnavimo centruose įdiegta galimybė už elektrą atsiskaityti mokėjimo kortelėmis.
Už suvartotą elektros energiją, akcinės bendrovės „VST“ klientai gali atsiskaityti bankų ir pašto skyriuose, per bankų internetines svetaines, akcinės bendrovės „VST“ Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių miesto skyriuose, loterijos „Perlas“ terminaluose, kredito unijose, spaudos kioskuose. Nuo šiol Klaipėdos, Šiaulių ir Kauno miesto „VST“ skyriuose už elektrą galima atsiskaityti ir mokėjimo kortelėmis.
„Siekdami užtikrinti klientams patogų atsiskaitymą už suvartotą elektros energiją, nusprendėme didžiuosiuose miestuose esančiuose klientų aptarnavimo centruose įdiegti atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis. Tai ne tik patogu, bet ir ekonomiška. Mokant kortele neimamas atsiskaitymo už elektros energiją mokestis“, - sako akcinės bendrovės „VST“ Elektros tiekimo tarnybos direktoriaus pavaduotojas Virginijus Jankauskas.
Už įsigytas prekes ar paslaugas atsiskaityti kortele klientai seniai įpratę. Toks mokėjimo būdas daugeliui yra tapęs įpročiu, todėl svarbu kiekvienam klientui suteikti galimybę už elektrą atsiskaityti taip, kaip jam yra patogu.
Rūpindamasi nepriekaištinga klientų aptarnavimo kultūra, akcinė bendrovė „VST“ per pastaruosius dvejus metus atidarė aštuonis modernius klientų aptarnavimo centrus: Klaipėdoje, Šiauliuose, Kretingoje, Gargžduose, Pakruojyje, Kaišiadoryse, Prienuose ir Mažeikiuose. Juose klientai aptarnaujami centralizuotai. Atvykusiems sutvarkyti reikalų visos paslaugos suteikiamos vienoje vietoje, nereikia vaikščioti po skirtingus kabinetus ir ieškoti reikiamo specialisto.
Ypač didelį dėmesį bendrovė skiria klientų aptarnavimo kultūrai – tiesiogiai su klientais dirbantiems specialistams rengiami mokymai, bendrovėje įdiegti klientų aptarnavimo standartai.