Kiekvieną naują „Apple“ produktą tikrina tūkstančiai vartotojų – ir kai kurie yra nepatenkinti, kad šios kompanijos gaminiai nepateisina jų lūkesčių. „iPhone 3G“ ne pirmą kartą sulaukia kritikos dėl reklamos, teigiančios, kad šis įrenginys – „dvigubai greitesnis“.
Po to, kai septyniasdešimtmetis San Diego gyventojas Williamas Gillsas pateikė teisininkams skundą, „Apple“ parodė tikrąjį savo veidą, atsakydama devynių puslapių ilgio ir 32 argumentų atsakymu – kur internautai ir aptiko šį perliuką:
„Ieškovo teiginiai, <...> yra ribojami fakto, kad teigiamai apgaulingi teiginiai buvo tokie, kad joks protingas žmogus ieškovo vietoje nebūtų rėmęsis ar neteisingai supratęs „Apple“ teiginius kaip faktą.“
Kitaip tariant, jei tikite tuo, ką ši kompanija sako savo reklamose, „Apple“ mano, kad nesate protingas žmogus.
Tai – ne pirmas kartas, kai „Apple“ kerta šaką, ant kurios sėdi: kiek anksčiau su „iTunes“ programos atnaujinimais „Windows“ vartotojams „Apple“ įžūliai siūlė savo naršyklę „Safari“, o visai neseniai, pasinaudodami DMCA, bandė priversti „iTunes“ alternatyvas – tokias kaip „Songbird“ ir „Winamp“ – atsisakyti suderinamumo su „iPod“ grotuvais.