Telekomunikacijų sprendimus teikianti UAB „BENCO Baltic Engineering Company“ (BENCO) teigia, kad rado verslo nišą, leidžiančią įmonei augti ekonominio sunkmečio laikotarpiu. Pasirinkta veiklos sritis – padėti kitoms įmonėms optimizuoti telekomunikacijų išlaidas, pasiteisino ir tampa vis aktualesnė.
Prastėjanti rinkos situacija vis labiau verčia įmones ieškoti galimybių kaip sumažinti kaštus bei dirbti efektyviau. Tačiau užuot vien tik masiškai atleisdamos darbuotojus, bendrovės randa ir kitų būdų kaip sumažinti kaštus. Vienas jų – optimizuoti savo ryšio išlaidas. Susiklosčiusi situacija suformavo palankią verslo aplinką kompanijai BENCO, kuri savo klientams siūlo ryšio sąnaudų optimizavimo sprendimus.
„Tai iki šiol Lietuvoje dar nesiūlyta paslauga, tačiau ji tapo itin aktuali pastaruoju laikotarpiu“, – teigia įmonės vadovas Aurimas Urbonas. Būdami nepriklausomais konsultantais, įmonės darbuotojai atlieka išsamią įmonės išlaidų ryšiui analizę, analizuoja skambučių, duomenų srautus ir pasiūlo optimalius sprendimus, leidžiančius įmonėms sumažinti ryšio išlaidas iki 40%. Pasak įmonės vadovo - “išmanydami ryšio tiekėjų paslaugas, tarifus, paslėptus mokesčius, klientams pasiūlome pertvarkyti savo komunikacijos sistemas taip, kad jie galėtų išnaudoti 2 – 3 operatorių teikiamas paslaugas įmonei naudingiausiu būdu, atitinkamai nukreipus jų skambučių srautus. Neretai net nėra būtina pakeisti ryšio tiekėjo. Tačiau jei vis tik operatorius pakeičiamas, įmonės dėl to nepatiria nepatogumų, nes išlieka naudojami telefonų numeriai. Didžiausias taupymo galimybes randame įmonėse, neracionaliai naudojančiose mobilų ryšį, ar tose, kurios prasčiau išmano fiksuoto ryšio paslaugų rinką ir pačios be profesionalų pagalbos nesiryžta permainoms”. Modernizuojant telekomunikacijų sistemas pasiekiama ne tik mažesnių kaštų, tačiau optimizuojamas ir darbuotojų darbas, įdiegiami sprendimai didinantys klientų aptarnavimo kokybę.
Pasiūlyti šią paslaugą BENCO paskatino tiek besiklostanti rinkos situacija, tiek panašių užsienyje veikiančių įmonių veiklos analizė. JAV atliktas tyrimas parodė, kad net 83% įmonių netikrina gaunamų sąskaitų už telekomunikacijų paslaugas, internetą. Neretai pasitaiko, kad apmokamose sąskaitose yra klaidų, pvz.: skaičiuojamas mokestis už papildomas paslaugas, kurių įmonė mano jau yra atsisakiusi, arba įmonė moka abonentinius mokesčius už linijas, kurių realiai nenaudoja. Atlikus auditą tokios klaidos yra identifikuojamos. Jei nustatoma, kad klaidos atsirado dėl operatoriaus kaltės, dažniausiai ši suma yra grąžinama. Randamos klaidos, parinkti optimalūs skambučių maršrutai remiantis geriausiais tarifais - dar ne visos galimybės. Įmonės, turinčios modernias telekomunikacijų sistemas, teikiamų ataskaitų pagalba gali įsivertinti ar jų turimas ryšių linijų skaičius nėra per didelis, o, galbūt, per mažas – atitinkamai ar nėra mokami nereikalingi abonentiniai mokesčiai, ar neprarandami negalėjusių prisiskambinti klientų kontaktai. Profesionalų pagalba gelbsti ir siekiant pasirinkti tokį ryšio paslaugų tiekėją, kuris sugeba užtikrinti deklaruojamą kokybę, išsiderėti geresnes ryšio tiekėjų sąlygas ar identifikuoti sutartyje paslėptus mokesčius, kurie praslysta pro akis, lyginant kelių operatorių pasiūlymus.
BENCO – telekomunikacijų sprendimus ir konsultacijas teikianti bendrovė. Įmonė yra pasaulinės komunikacijų sistemų, taikomųjų programų ir telefonijos paslaugų srities lyderės AVAYA verslo partnerė.