Kai kompanija tampa tokia išsiplėtusi kaip „Microsoft“, atsiranda ribos, neleidžiančios daryti klaidingus sprendimus ir atitolti nuo likusios, standartų besilaikančios, pramonės, todėl didelėms kompanijoms būna sunku pateikti rinkai naujų, novatoriškų sprendimų. Tačiau kompanijai sekant savo vadovo Steve Ballmer aikštingo vadovavimo keliu, „Microsof“ akivaizdžiai pakeitė savo tradicine „Apple“ nemėgimo politiką ir nusprendė sekti „Apple“ pavyzdžiu sukurdami internetinį mobiliųjų programų parduotuvę, panašią į „iPhone AppStore“.
Steve Ballmer išdėstė „Microsoft“ planus sukurti programinės įrangos paskirstymo platformą panašią į fantastiško pasisekimo sulaukusią „Apple AppStore“, kuri gali pasigirti 200 milijonų parsisiuntimų ir tuo, kad jos idėja yra subrendusi kopijavimui.
„Microsoft“ vadovas Steve Ballmer sakė: „AppStore nėra labai pelninga, bet esminė koncepcija yra suteikti programų gamintojams galimybę ne tik paskelbti savo programas, bet ir būti pastebėtiems ir tai yra puiki galimybė“.