Šią savaitę paskelbtoje „Magiškų kvadrantų“ (angl. Magic Quadrant) ataskaitoje pasaulinė rinkos tyrimų bendrovė „Gartner“ įvardijo „Hewlett-Packard“ (HP) tarp lyderių pagal gebėjimą aptarnauti stambius verslo klientus.
HP surinko daugiausiai taškų pagal tyrimo vertinimo kriterijus: gebėjimą veikti (angl. ability to execute) ir rinkos matymo pilnavertiškumą (angl. completeness of vision).
Anot „Gartner“, vertinant gebėjimą veikti atsižvelgiama, kiek kokybiški ir efektyvūs yra kompiuterių tiekėjo darbo procesai bei metodai, kurie padeda jam sėkmingai konkuruoti rinkoje, augina pajamas ir daro teigiamą įtaką reputacijai.
Pagal rinkos matymo pilnavertiškumo kriterijų „Gartner“ aukštai įvertino HP rinkos pažinimą, pardavimų, rinkodaros ir produktų strategijas bei sprendimų inovatyvumą.
„Manau, kad šis įvertinimas atspindi mūsų kompanijos novatoriškumą ir sugebėjimą teikti aukščiausio lygio IT sprendimus, atitinkančius mūsų klientų lūkesčius“, teigė Evelina Rimkienė, HP Asmeninių įrenginių grupės (PSG) rinkodaros vadovė Baltijos šalims.
Šių tyrimų paskirtis – padėti verslo klientams išsirinkti tinkamiausius nešiojamų ir stalinių kompiuterių tiekėjus, kai reikia daug kompiuterių skirtinguose regionuose. Ataskaitoje pasauliniai stalinių ir nešiojamų kompiuterių gamintojai suskirstyti į keturias kategorijas – lyderių, vizionierių, pretendentų ir nišinių žaidėjų.
Į lyderių kategoriją „Gartner“ priskiria tas kompanijas, kurios surenka daugiausiai taškų pagal abu vertinimo kriterijus. „Tokios kompanijos dirba didesniame geografiniame plote, puikiai organizuoja savo pardavimus, yra finansiškai stabilios, turi aiškią klientų aptarnavimo sistemą ir platų produktų spektrą,“ - teigiama ataskaitoje.
- „Gartner“ „Global Enterprise Desktop PC Magic Quadrant“ (staliniai kompiuteriai) ataskaita.
- „Global Enterprise Notebook PC Magic Quadrant“ (nešiojamieji kompiuteriai) ataskaita.