Lietuvos interneto portaluose „TradeDoubler“ reklamos tinklas pradėjo naudoti naują interneto reklamos formą – skambučio atgal paslaugą „click-to-call“. Interneto vartotojai, įvedę savo telefono numerį ir paspaudę reklamos skydelį, po 5-10 sekundžių sulauks besireklamuojančios bendrovės atstovų skambučio.
„Click-to-call“ – tai skambučio atgal (angl. call-back) paslaugų rūšis, kai esamas ar potencialus klientas į reklaminį skydelį internete įveda savo mobiliojo ar fiksuoto telefono numerį, o paslaugos teikėjas inicijuoja skambutį. Tokios paslaugos taikymas platus – tai ir galimybė populiarinti elektroninius pardavimo kanalus, ir bendrojo klientų aptarnavimo plėtra, – sakė Renatas Jakubonis, „Tradedoubler“ atstovybės Lietuvoje vadovas. – Tikimės, kad Lietuvoje dar tik formuojantis el. prekybos įpročiams naujasis sprendimas padės lengviau nuotoliniu būdu parduoti tuos produktus, kuriems būtinas „gyvas“ kontaktas su pardavėju.“
Pirmieji reklaminiai skydeliai su integruota „click-to-call“ galimybe pagrindiniuose Lietuvos portaluose pasirodė lapkričio pradžioje ir skirti draudimo bendrovės „Nordicia draudimas“ paslaugų pardavimų skatinimui. Darbo metu bus tiesiogiai susisiekiama su konsultantu, ne darbo – paliekamas kontaktas skambučiui atgal.
Naujoji pardavimų skatinimo forma lėtėjant ekonomikai suteikia naujų galimybių verslui. Tai tinka tiek ir naujiems rinkų dalyviams, kuriems padeda kurti pridėtinę vertę klientams, tiek ir senbuviams, ieškantiems tų rinkos nišų, kurių dar nėra užėmę konkurentai. Lyginant „click-to-call“ ir telemarketingo galimybes, akivaizdus naujienos pranašumas dėl tiksliau apibrėžiamo klientų segmento, nes skambinama tik tiems, kurie savanoriškai palieka telefono numerį, taip išreiškia susidomėjimą.
„Click-to-call“ paslauga yra viena iš „Tradedoubler“ paslaugų paketo dalių. Interneto vartotojams ši paslauga yra nemokama, o reklamdaviai padengia reklamos ploto ir skambučio kaštus. Paslaugos efektyvumas nėra matuojamas interneto reklamos rinkoje įprastais parametrais (pavyzdžiui, paspaudimų/parodymų santykiu), nes „click-to-call“ paslaugos atveju svarbiausi yra kokybiški skambučiai, virstantys pardavimais. Kitų Europos šalių patirtis rodo, jog kai kurie klientai (iš finansinių paslaugų, kelionių, automobilių, telekomunikacijų ir B2B sričių) daugiau nei pusę pardavimų įvykdo naudodami šią paslaugą, o ne elektroninių parduotuvių galimybes.