Atrodo, kad įsiliepsnojo mūšiai dėl nešiojamųjų kompiuterių rinkos dalies. Visai neseniai „Acer“ paskelbė, kad kitais metais ruošiasi apimpti 50% visų nešiojamųjų kompiuterių pardavimų. Tai tikriausiai skamba labai optimistiškai, tačiau visi „Acer“ produktai turėjo išties aukštus pardavimų skaičius.
Kiti gamintojai tokie kaip „Asus“, „Dell“, HP, MSI ir kiti turės kuo atsikirsti, tačiau „Acer“ pažadai atrodo išties grėsmingai, nes „Aspire One“ šiuo metu Jungtinėse Amerikos Valstijose yra žymiai populiaresnis už visus „Eee PC“ modelius.
Kaip mano patys „Acer“ gamintojai, didžiausias jų pranašumas yra nedidelė kaina. Krizės metu, jų manymu, žmonės nenorės mokėti didelių pinigų už nešiojamuosius kompiuterius, kad ir kokie geri jie būtų. Nepaisant visko, „Acer“ planuoja parduoti nuo 12 iki 15 milijonų nešiojamųjų kompiuterių kitais metais, kas yra išties nemažai.
„Acer“ ir toliau stengsis išlaikyti pigių (ir kokybiškų?) produktų gamintojo vardą ir vartotojams pateikti kuo daugiau įvairių savo produktų už prieinama kainą.