„LG Electronics“ (LG) paskelbė trijų mėnesių laikotarpio, pasibaigusio 2008 m. rugsėjo 30 d., neaudituotas konsoliduotas pajamas.
Pardavimai ir pelnas
Kompanijos pardavimai ir veiklos pelnas pasauliniu bei motininės kompanijos mastu išaugo daugiau nei tikėtasi.
Pardavimai ir veiklos pelnas pasauliniu mastu išaugo atitinkamai 21,2% iki 11,30 milijardų USD ir 58% iki 537 milijonų USD, todėl pelno marža pasiekė 4,8%, tai yra 1,2% daugiau nei praeitais metais.
Motininės kompanijos mastu augimas buvo dar didesnis; pardavimai išaugo 21,0% iki 6,479 milijardų USD, o veiklos pelnas yra 318 milijonų USD, tai yra 265% praeitų metų lygio. Pelno marža siekė 4,9%, ji 3,3% didesnė nei praeitų metų marža.
Verslo rodikliai globaliu mastu atskirose srityse yra tokie:
„Mobile Communications Company“ pardavimai siekė 3,589 milijardus USD, 29,9% daugiau nei 2008 m. antrą ketvirtį. Telefonų versle pardavimai siekė 3,306 milijardus USD, 40,8% daugiau nei praeitais metais. Telefonų eksporto suma 23,0 milijonų, 5% didesnė nei pernai, bet 17% mažesnė nei antrą ketvirtį, tai lėmė sumažėję pardavimai Indijoje ir besivystančiose rinkose. Tačiau telefonų padalinio veiklos pelno marža išliko dviženklė ir siekė 11,5%, tai lėmė aukštos klasės telefonų, tokių kaip, „Secret“, „Viewty“ ir „QWERTY“ tipo telefonų JAV rinkoje pardavimai.
Tikimasi, kad ketvirtą ketvirtį telefonų eksportas augs ir metų gale pasieks 100 milijonų vienetų, taip pat, kad bus išlaikyta dviženklė pelno marža. „Renoir“, telefonas su 8 mln. taškų fotoaparatu, ir antra telefono „PRADA phone by LG“ versija bei „Cookie“, vidutinės klasės lietimui jautraus telefono, versija bus išleista ateinantį ketvirtį.
„Digital Appliance Company“ pardavimai padidėjo 15,4% iki 3,024 milijardų USD per metus, tai lėmė pastovi oro kondicionierių ir skalbimo mašinų paklausa besivystančiose rinkose, nepaisant nuosmukio dėl ekonominės recesijos. Per metus veiklos marža dėl padidėjusių žaliavų kainų sumažėjo nuo 5,4% iki 4,2%.
„Digital Display Company“ pardavimai padidėjo 21,5%, iki 3,624 milijardų USD, to priežastis yra plokščiaekranių televizorių pardavimų augimas; LCD televizorių 55%, o plazminių televizorių 10% augimas nuo praeitų metų (skaičiuojant pagal pelną). PDP modulių pardavimai sumažėjo 7%. Tęsiant pirmo ketvirčio pelningumo pasikeitimą, trečio ketvirčio veiklos pelnas išlaikė teigiamas tndencijas ir siekė 15 milijonų USD.
„Digital Media Company“ pardavimai, dėl stabilaus visų produktų pardavimų augimo, padidėjo 6,6% per metus, iki 1,039 milijardų USD; daugiausia dėl kabelinės televizijos dekoderių pardavimų JAV rinkoje, taip pat dėl BD leistuvų bei automobilinės aparatūros pardavimų. Didelės pastangos modernizuojant kainas ir perversmas automobilinių įrenginių versle nulėmė veiklos pelno ir maržos padidėjimą iki 35 milijonų USD ir 3,3%.