Kompanija „Samsung Electronics“ trečiajame šių metų ketvirtyje pardavė 51,8 milijonus mobiliųjų telefonų, antrajame šių metų ketvirtyje kompanijai pavyko parduoti tik 45,7 milijonus telefonų, tad pardavimų skaičius, lyginant trečiąjį ir antrąjį ketvirčius, išaugo 13 procentų, o ,lyginant su praeitų metų tuo pačiu laikotarpiu, Korėjos kompanija sugebėjo parduoti net 22 procentais daugiau telefonų.
Teigiama, jog kompanija parodė kur kas geresnius pardavimų rezultatus dėka iniciatyvos padidinti pardavimų skaičių besivystančių šalių rinkose. Žemos įrenginių kainos tikriausiai ir buvo tas faktorius, padėjęs „Samsung Electronics“ parduoti kur kas didesnį kiekį prietaisų. Šiuos „Samsung“ planus kiek anksčiau kritikavo „Nokia“ rinkos analitikai, tačiau kompanijai pasisekė pagerinti savo pozicijas mažesnėse rinkose.
Bendras kompanijos pelnas taip pat išaugo. Trečiajame šių metų ketvirtyje jis pasiekė 13,4 milijardus JAV dolerių (15 procentų daugiau nei pernai tuo pačiu metu), tačiau kompanijos veiklos ir įrenginių aptarnavimo pelnas sumažėjo 44 procentais, pasiekęs 850 milijonų JAV dolerių ribą.
Vis dėlto, kompanijos pelnas, kurį sukrovė mobilieji įrenginiai pasiekė tik 4,3 milijardus JAV dolerių (27 procentais daugiau nei pernai tuo pat metu), o telefonų padalinio veiklos ir aptarnavimo pelnas sumažėjo 15 procentų, lyginant su praėjusiais metais, ir 36 procentais, lyginant su antruoju ketvirčiu.
„Samsung“ sėkmės priežastis žemesnės kainos aukštesniosios ir žemesniosios klasės telefonams. Kompanija akcentavo, jog jos gaminami išmanieji telefonai su prisilietimams jautriais ekranais yra parduodami ir besivystančiose šalyse. Vidutinė šių produktų kaina nuo 143 JAV dolerių sumažėjo iki 135 JAV dolerių.
Pasak rinkos analitiko Ittai Kidron, išaugo ir kompanijos užimama rinkos dalis: antrajame ketvirtyje „Samsung“ užėmė 15 procentų rinkos, o praėjusiame trečiajame šių metų ketvirtyje kompanijos užimama telefonų rinkos dalis išaugo iki 16,7 procentų.
Žvelgiant į ateitį, „Samsung“ prognozuoja, jog pardavimų skaičius paskutiniajame šių metų ketvirtyje išaugs dar 10 procentų, tačiau pagrindiniu tikslu kompanija nurodė norą parduoti 200 milijonų telefonų iki metų pabaigos.