Populiariausias pasaulyje video dalijimosi portalas „YouTube“ paskelbė pradėsiantis pardavinėti muziką ir video žaidimus, tuo tikėdamasi padidinti savo pajamas, teigia „Reuters“.
„Google“ priklausančiai svetainei – tai pirmieji žingsniai internetinių pardavimų rinkoje. Anksčiau ji gyvavo tik iš reklamos. Planuojama, kad ateityje tinklalapis pradės pardavinėti ir knygas, bilietus į koncertus bei kitus produktus.
Tiesa, pats „YouTube“ tiesiogiai nepardavinės šių produktų. Tiesiog žiūrint kokios nors dainos klipą arba filmuką apie žaidimą, apačioje atsiras speciali nuorodą skirtą norintiems įsigyti tai, ką jie žiūri.
Paspaudus ant nuorodos, lankytojas bus nuvestas į „Amazon.com“ svetainę, kur toliau vykdys pardavimus jau pats „Amazon“. Tiesa, perkant dainas lankytojas galės būti nuvestas ir į „iTunes“ svetainę.