Informacinių technologijų bendrovei „Blue Bridge“ įdiegus pardavimų apskaitos ir valdymo sistemą AB „Klaipėdos energija“, uostamiesčio šilumos vartotojai nuo šiol gaus išsamią informaciją apie jiems suteiktas paslaugas, o bendrovė galės efektyviau analizuoti rinkos pokyčius bei optimizuoti paslaugų pardavimo procesus.
AB „Klaipėdos energija“ Šilumos pardavimo ir rinkodaros direktoriaus Virginijaus Zutkio teigimu, dinamiška rinka bei didėjanti konkurencija paskatino bendrovę gerinti klientų aptarnavimą bei daugiau dėmesio skirti pardavimo procesų valdymo optimizavimui. „Siekiame ir toliau išlikti pirmaujančia rinkos dalyve, todėl mums buvo būtina aprūpinti įmonės darbuotojus, vadybininkus ir administraciją tokiomis darbo priemonėmis, kurios įgalintų tvarkyti veiklą naujame kokybiniame lygmenyje“, - pabrėžė jis.
Įdiegus pardavimų apskaitos ir valdymo informacinę sistemą, AB „Klaipėdos energija“ gali tiksliau paskirstyti uostamiesčio vartotojų sunaudotą šilumą, paskaičiuoti mokesčius bei kartu su sąskaita vartotojams pateikti išsamią detalizuotą informaciją apie jiems suteiktas paslaugas. Be to, bendrovė įgijo galimybę analizuoti įsiskolinimus, organizuoti skolų išieškojimą ir tokiu būdu efektyviau kontroliuoti vartotojų mokumą. Integruota duomenų bazė leidžia greitai ir efektyviai aptarnauti klientus tiek telefonu, tiek ir klientų aptarnavimo centre.
Pasak Vykinto Arlausko, „Blue Bridge“ Integruotų IT ir verslo sprendimų skyriaus vadovo, naujoji informacinė sistema apjungia vidinių AB „Klaipėdos energija“ departamentų informacinius srautus, taip leisdama patogiai analizuoti visus bendrovės kaupiamus duomenis. „Kitas svarbus žingsnis – sukurtos sąsajos su bankų, savivaldybių ir kitų išorinių institucijų informacinėmis sistemomis. Tai leidžia įmonei operatyviai keistis svarbiais duomenimis su išorinėmis institucijomis ir partneriais. Be to, sukurtos priemonės bendrovės turimų prietaisų apskaitai bei specialus dokumentų apskaitos modelis, kuriuo automatizuojamas specifinių „Klaipėdos energijos“ dokumentų kūrimas ir saugojimas“, - sakė V. Arlauskas.
Kaip teigė V.Zutkis, „Blue Bridge“ informacinė sistema jau padidino bendrovės efektyvumą. „Pakilo mūsų darbuotojų našumas, o pagerėjus paslaugų pardavimo proceso valdymui ir kontrolei, galime operatyviai reaguoti į klientų poreikius, analizuoti skolas ir organizuoti jų išieškojimą. Papildomus tarpininkų kaštus eliminavusi sistema leidžia nemažai sutaupyti, o jos atnaujinimas ir išlaikymas pigesnis nei anksčiau naudotų programų“, - teigė V. Zutkis.
AB „Klaipėdos energija“ naudojama sistema gali būti susieta su kitomis bendrovėje jau anksčiau įdiegtomis – geografine informacine ir buhalterinės apskaitos – sistemomis.