Laimėjusi viešojo pirkimo konkursą, UAB „Sonex Kompiuteriai“ su Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba („SODRA“) prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pasirašė ketverių metų trukmės kompiuterinės ir biuro įrangos priežiūros paslaugų bei eksploatacinių medžiagų tiekimo sutartį, kurią pradėjo vykdyti nuo šių metų birželio 1 dienos. „Sonex Kompiuterių“ bendrovei tai yra didžiausia kompiuterinės technikos priežiūros sutartis – tiek pagal jos trukmę, tiek pagal aptarnaujamos įrangos kiekį, tiek pagal sutarties vertę.
„Sonex Kompiuteriai“ visuose „SODROS“ teritoriniuose skyriuose prižiūrės daugiau kaip 3,5 tūkstančio vienetų kompiuterinės technikos, jų tarpe 65 tarnybines stotis, per 2 tūkstančius asmeninių kompiuterių, 1,5 tūkstančio spausdintuvų, kitos biuro technikos, taip pat tieks remontines detales ir eksploatacines medžiagas.
„Patikėdami kompiuterinės technikos priežiūrą vienai iš labiausiai patyrusių šios srities bendrovių, mes būsime ramūs dėl patikimo jos darbo ir galėsime visą savo dėmesį skirti pagrindinei veiklai – piliečių ir organizacijų aptarnavimui, socialinio draudimo informacijos kaupimui bei analizei, kitiems darbams.“ – sakė „SODROS“ direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Strumskis. Pasak jo, „SODRA“ gerokai sutaupys samdydama IT profesionalus, nei pati prižiūrėdama nemažą informacinių technologijų įrangos ūkį, kuris geografiškai išdėstytas po visą Lietuvą, bei atskirai rūpindamasi, kur gauti reikiamą detalę ar eksploatacinę medžiagą.
Sutartyje nurodoma, kad „Sonex Kompiuteriai“ turės reaguoti į problemą ne vėliau kaip per 30 minučių po jos įregistravimo specialioje internetinėje sistemoje. Pilnas gedimo pašalinimo terminas, priklausomai nuo „SODROS“ teritorinio skyriaus kategorijos, yra nuo 8 iki 16 valandų.
„Aukštos kvalifikacijos specialistai ir naujausia diagnostikos įranga, didelė kompiuterinės technikos bei programinės įrangos priežiūros patirtis ir milžiniškos techninės informacijos bazės mums padeda greitai nustatyti problemą ir ją išspręsti.“ – sakė „Sonex Kompiuterių“ komercijos direktorius Valdas Jusius. „Toks greitas problemų sprendimas taupo mūsų klientų lėšas, kadangi sumažėja nuostoliai dėl technikos prastovų“. Iš kitos pusės, pasak V.Jusiaus, tai leidžia sumažinti paslaugų savikainą ir laimėti panašius konkursus.
„Veiklos koncentracija į pagrindinį verslą ir informacinių technologijų aptarnavimo bei valdymo perdavimas šios srities bendrovėms yra viena iš pažangiausių šiuolaikinių įmonių veiklos valdymo tendencijų ir vis daugiau pirmaujančių Lietuvos įmonių ja seka“ – sako V.Jusius. „Džiugina tai, kad šios tendencijos vis labiau pastebimos nebe tik versle, bet ir valstybiniame sektoriuje, kadangi tai padeda taupyti mokesčių mokėtojų pinigus sumažinant informacinių technologijų valdymo išlaidas bei užtikrinant kokybišką bei greitą visų problemų sprendimą.“
Sukūrusi visą Lietuvą aprėpiantį informacinių technologijų aptarnavimo tinklą, „Sonex Kompiuteriai“ įgyvendino savo pagrindinį uždavinį – teikti paslaugas ten, kur dirba bendrovės klientai. Šiandien šio tinklo paslaugomis naudojasi per 50 pirmaujančių įvairių verslo sričių įmonių bei valstybinių organizacijų, tame tarpe „MG Baltic“, „Vilniaus Bankas“, „Lietuvos Telekomas“, „Vilniaus Baldai“, „Švyturys-Utenos alus“, „Audimas“, AB „Pieno žvaigždės“ ir kitos stambios įmonės.