Nepriklausomas tyrimas, kurį atliko rinkos tyrimų kompanija „InfoSource“ rodo, kad „Canon“, pasaulinė vaizdo apdorojimo sprendimų lyderė, vėl išlaikė savo pozicijas kaip prekės ženklas Nr. 1 visoje Vakarų Europoje dėl daugiafunkcinių spausdintuvų portfelio, kurį sudaro spalviniai, galintys spausdinti spalvotai ir nespalviniai įrenginiai. Prekių ženklas 2008 m. pirmą pusmetį užėmė 17,2 procento rinkos; šis pasiekimas lėmė, kad „Canon“ lenkia kitus prekių ženklus visoje daugiafunkcinių spausdintuvų rinkoje.
„InfoSource“ skaičiai rodo, kad „Canon“ šiuo laikotarpiu padidino savo rinkos dalį, nepaisant to, kad lyginant su 2007 m. pirmu pusmečiu visa šių gaminių rinka mažėjo.
Paul Rowntree, „Canon Europe“ rinkodaros vadovas Europai sako: „Šie skaičiai atspindi sėkmingą „Canon“ periodą tuo metu, kai visa rinka turėjo sunkumų. Pasipriešinimas šiai tendencijai ir rinkos aplenkimas yra nuostabus „Canon“ pasiekimas.“
Tyrimas išryškino „Canon“ gaminių asortimento stiprybę spalvinių, galinčių spausdinti spalvotai ir nespalvinių įrenginių segmente.
Šios rinkos dalies augimo priešakyje buvo sėkmingai 2008 m. kovo mėnesį pristatytas „iR C2380i“, kuris buvo labai gerai perkamas 2008 m. antrame ketvirtyje. „iR C2380i“ laimėjo pirmaujančios nepriklausomos dokumentų apdorojimo įrenginių vertinimo laboratorijos „Buyers Laboratory Inc.“ (BLI) 2008 pavasario pasirinkimo („Pick Award“) kategorijoje; buvo įvertintas modelio išskirtinis paprastumas naudoti ir nuskaitymo galimybės.
Paul Rowntree tęsia: „Canon“ tvirtas įsipareigojimas novatoriškumui ir techninei plėtrai bei tokių apdovanojimus pelnančių įrenginių kaip „iR C2380i“ įvedimas ir toliau lemia didelius pardavimus ir keliančią pavydą poziciją rinkoje.
Prekės ženklo Nr. 1 pozicijos išlaikymas įrodo mūsų pažangaus gaminių, sprendimų ir profesionalių paslaugų portfelio, atitinkančio mūsų biuro įrenginių rinkos klientų įvairiapusius poreikius, sėkmę.“