Elektronikos gamintoja „Funai“ dar daugiau investuos į verslo plėtrą Europoje ir Baltijos regione, o pirkėjams pasiūlys aukščiausios kokybės produktų už vidutinę ir žemesnę kainą. Tokie japonų kompanijos planai buvo pristatyti šiandien Rygoje įvykusiame „Funai“ atstovų Pabaltijyje susitikime bei naujų produktų pristatyme.
Šiais metais „Funai“ pasirašė keletą svarbių susitarimų – su korporacija JVC, kurio pagrindu pradėjo glaudų bendradarbiavimą verslui skirtų vaizdo ekranų gamyboje bei su „Philips“, pagal kurį „Funai“ gaminiams nuo rugsėjo 1 dienos Šiaurės Amerikoje suteikta teisė naudoti „Philips“ prekės ženklą. Šie susitarimai reiškia dar didesnius „Funai“ produkcijos pardavimus, nes vartotojai gali įsigyti aukštos kokybės gaminius už santykinai žemą kainą.
Susitikimo Rygoje metu buvo pristatyti ir artimiausi „Funai“ plėtros Pabaltijyje planai: daugiau lėšų numatoma skirti investicijoms į šias rinkas, Baltijos šalyse startuos speciali „Funai“ prekės ženklo žinomumo didinimo kampanija, bus pristatytos nacionalinės „Funai“ interneto svetainės. Renginyje dalyvavęs „Funai Europe“ prezidentas Kijoji Katakava (Kiyoji Katakawa) pabrėžė: „Į Baltijos regioną investuojame neatsitiktinai, nes, matydami čia racionalius vartotojus ir jų vertinamą kainos ir kokybės santykį, įžvelgiame geras galimybes plėtrai“. Jau šį rudenį Pabaltijo vartotojams bus pasiūlyta naujausių „Funai“ produktų, tarp jų ir „Blu – Ray“ diskų grotuvų, „Full HD“ televizorių, LCD (skystųjų kristalų) televizorių su skaitmeninės televizijos priedėliais. Naujieji „Funai“ LCD televizoriai bei kiti gaminiai yra gerokai plonesni ir lengvesni nei anksčiau – taip buvo sumažinti ne tik transportavimo kaštai, bet ir neigiamas poveikis ekologijai. Pažymėtina, kad LCD televizoriams „Funai“ pritaikys „Zero Drop-out Pixels Policy“ – unikalią garantijų politiką, kuri reiškia, kad ekrane atsiradus nors vienam „mirusiam taškui“, gaminys galės būti iš karto keičiamas.
Susitikime dalyvavęs Rafalas Dziedičius (Rafal Dziedzic), „Funai“ vadovas Vidurio Europai, sakė: „Įgyvendinant artimiausius kompanijos planus Baltijos regione, prekybos atstovai turės tinkamai pasiruošti padidėjusiai „Funai“ produkcijos paklausai“. Anot R. Dziedičiaus, Lietuvos vartotojai jau spėjo įvertinti kokybės bei kainos santykį – „Funai“ gaminių pardavimai čia didėja ir šiemet išaugo 22 procentais. „Dabartinė ekonominė situacija neabejotinai dar padidins pirkėjų dalį, pasirenkančių kokybišką, tačiau pigesnę techniką Todėl prognozuojame, jog mūsų produkcijos pardavimai Lietuvoje turėtų ūgtelti dar apie 12 - 14 proc.“ - teigė „Funai“ vadovas Vidurio Europai.