„Konica Minolta Baltia“, įvertinus lėtėjantį ekonomikos augimą ir mažėjančias smulkaus verslo galimybes 2008 m., nukreipė savo veiklą į didesnes galimybes turinčią stambaus verslo, valstybinio sektoriaus ir paslaugų sferą. Buvo atsisakyta eilės smulkios biuro technikos, spausdintuvų, kopijuoklių, skirtų namams ir mažiems biurams ir pereita prie greitaeigių, aukšto našumo multifunkcinių spalvinių ir vienspalvių įrenginių. Pasirinkta strategija pilnai pasiteisino.
Tarptautinės rinkos tyrimų agentūros IDC duomenimis 2008 m. 2-rą ketvirtį „Konica Minolta“ Lietuvoje atskirose pozicijose užleisdama rinkos lyderio pozicijas pagal parduodamus biuro įrengimų kiekius HP, „Samsung“ kompanijoms, stipriai aplenkė jas ir kitas kompanijas pagal pardavimų apyvartas. Taip „Konica Minolta“ užėmė arti 50 proc. rinkos spalvinių lazerinių spausdintuvų, kai tuo tarpu HP ir „Samsung“ atitinkamai apie 30 ir 6 procentus.
Ji pasiekė 28 proc.apyvartos vienspalvių kopijuoklių pardavimuose, palikdama atitinkamai antroje vietoje esančią „Canon“ kompaniją pasiekusią apie 14 proc. pardavimų apyvartos. Netgi pasiekusi arti 18 proc.pardavimo apyvartos labai konkurencingoje multifunkcinių spalvinių kopijuoklių rinkoje , ji paliko artimiausiam konkurentui HP tik apie 12 proc.
Gerus darbo rezultatus lėmė ir tai, kad „Konica Minolta Baltia“, sirtingai nuo savo konkurentų, savo techniką parduoda ne tik IT partnerių prekybos tinkle bet ir savo salonuose, esančiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose.
Antrame pusmetyje „Konica Minolta“ planuoja dar labiau sustiprinti savo pozicijas greitaeigių spausdinimo sistemų sferoje, pateikdama Lietuvos spaustuvėms, leidykloms ypatingai aukšto našumo ir kokybės spausdinimo sistemas.