Kol vienos kompanijos negali išsivaduoti iš finansinių sunkumų, kitos gi džiaugiasi augančiomis pajamomis. Viena iš tokių įmonių – internetinių paieškos sistemų lyderis, „milžinė“ „Google“. „eWeek“, naudodamasis rinkos tyrimų bendrovės „comScore“ atliktais skaičiavimais, pranešė, kad „Google“ užimamos JAV rinkos dalis internetinėje paieškoje, padidėjo iki įspūdingų 63%.
Šį prieaugį lėmė atsiradusios papildomos išlaidos iš konkurentų „Yahoo“ ir „Microsoft“ pusės, kurių rinkos torto dalis rugpjūčio mėnesį sumažėjo iki, atitinkamai, 19.6% ir 8.3%. Lyginant su Liepos mėnesiu, „Yahoo“ akcijų vertė sumažėjo 0,9%, o „Microsoft“ paieškos sistemos – 0,6%. „Ask.com“ bei AOL per tą patį periodą džiaugėsi mažais vertės pakilimais, tačiau valdydamos tik po 5% internetinės paieškos rinkos, jos negali sudaryti lygiavertės konkurencijos gigantui „Google“.
Pažvelgus į praeities rinkos tyrimų rezultatus ir prisiminus, kad ir 2006-ųjų kovą, kuomet tie patys comScore analitikai pranešė, kad Junginėse Amerikos Valstijose „Google“ valdė 42,3% rinkos, telieka stebėtis didėjančia „Google“ įtaka. Manoma, kad 2010-aisiais įmonė turėtų valdyti apie 90% internetinės paieškos.