Programinės įrangos gamintoja „Microsoft“ paskelbė reklaminės kampanijos pradžią, kuri skirta operacinės sistemos „Windows Vista“ įvaizdžiui pagerinti. Produktą reklamuos „Microsoft“ įkūrėjas Billas Gatesas ir komikas Jerry’is Seinfeldas.
„Microsoft“ sugalvojo šį reklamos projektą, nes susiformavo nuomonė, kad operacinė sistema „Windows Vista“ gremėzdiška ir su ja daug sunkiau dirbti negu, pvz., su „Apple“ sistema „Mac OS“.
Reklama – tarsi atsakymas į komiškus vaizdo filmukus „Mac vs. PC“, kuriuose rodoma, kaip jaunas, tvirtas vaikinas Mac „nušluosto nosį“ išsekusiam, keistai atrodančiam vyriškiui, vardu PC.
Kaip „Windows Vista“ reklamos kampanijos dalis kai kuriose didelėse Amerikos interneto parduotuvėse pasirodė taip vadinamieji „Guru Windows“. Jie paaiškins pirkėjams visas operacinės sistemos „Windows Vista“ galimybes ir jas pademonstruos.
„Microsoft“ kartu su kompiuterių pardavėjais tobulina „Windows Vista“, kad kompiuteris su šia operacine sistema veiktų greičiau.
Nuo „Windows Vista“ pasirodymo parduota 180 mln. šios operacinės sistemos licencijų. Tačiau daug stambių įmonių nenusiteikę pereiti prie „Vista“ ir toliau dirba su „Windows XP“.