Jungtinėje Karalystėje „Apple“ buvo priversta nutraukti telefono „iPhone“ reklamą po to, kai jos teiginiai buvo pripažinti klaidinančiais, praneša „Times Online“. Šalies Reklamos standartų agentūra, išnagrinėjusi du skundus dėl „iPhone“ reklamos televizijoje, nustatė, kad teiginys, jog šis telefonas leidžia naudotis visapusišku internetu, neatitinka realių „iPhone“ galimybių. Agentūra uždraudė bendrovei toliau transliuoti šią reklamą.
Nors „iPhone“ ir išsiskiria savo interneto naršyklės galimybėmis, jis vis dėlto turi kelis trūkumus. Pirmiausia, telefonas nepalaiko „Flash“ ir „Java“ technologijų, todėl naršyti po interneto svetaines, kuriose naudojamos minėtos technologijos, sunku.
Tokių svetainių „iPhone“ naršyklė apskritai gali neatverti arba atverti be įvairių grafikos elementų ir funkcijų.
Tiesa, telefonuose „iPhone“ galima naudotis portalu „Youtube“, kuris taip pat paremtas "Flash“ technologija. Taip yra todėl, kad „Apple“, pasitelkusi leistuvę „Quicktime“, išvengė poreikio naudoti „Flash“.
Nepaisant vartotojų ir programuotojų bendruomenės lūkesčių, liepos mėnesį pasirodęs antrosios kartos „iPhone“ taip pat dar nėra pritaikytas „Flash“ ir „Java“ technologijoms.
Beje, jas kuriančios bendrovės „Adobe“ ir „Sun Microsystems“ šiuo metu nepriklausomai nuo „Apple“ ieško būdų kaip savo technologijas pritaikyti „iPhone“.
Vis dėlto „Apple“ neigė, kad jos reklama buvo klaidinanti. Bendrovė tikino, kad telefonu galima prisijungti prie bet kokio tinklalapio, tačiau nebūtinai visos jo dalys bus atvaizduotos. Tuo metu daugelis kitų mobiliųjų telefonų turi naršykles, kurios dažniausiai leidžia prisijungti prie itin supaprastintų tinklalapių versijų.