Žurnalo „Computer Bild Lietuva“ ekspertai, įvertinę lietuviškų el. parduotuvių patogumą, pirkimo sąlygas ir apibendrinę slaptų pirkimų rezultatus, paskelbė „Pigu.lt“ geriausia el. parduotuve Lietuvoje.
Rugpjūčio mėnesį žurnalo „Computer Bild“ redakcija nuodugniai susipažino su Lietuvos el. parduotuvėmis ir atliko slaptus pirkimus aštuoniose iš jų. Pasirinktos „tikros“ el. parduotuvės, kuriose „galime reikalingą prekę užsisakyti ir sumokėti net ir naktį ar švenčių dienomis ir laukti jos namuose“.
„Pigu.lt“ direktorius Dainius Liulys |
---|
„Išsikėlus uždavinį būti rinkos lyderiu, svarbu rasti priemonių įvertinti savo pasiekimus lyginant su kitais rinkos dalyviais. Paslaugų ir aptarnavimo kokybė geriausiai apibendrinama ekspertų, todėl džiaugiamės, kad „Computer Bild“ ėmėsi šios užduoties“, - sakė „Pigu.lt“ direktorius Dainius Liulys. Įmonėje taip pat atliekami ir periodiniai vidiniai tyrimai, telefonu apklausiant dalį prekybos centro pirkėjų. Svarbiausias tyrimų metu matuojamas rodiklis, ar pirkėjai rekomenduotų „Pigu.lt“ pažįstamiems“, liepos mėnesį viršijo 90%. Kurjerių darbo kokybę pirkėjai gali įvertinti dešimties balų sistemoje jau prekės pristatymo dokumentuose.
Prekybos centras internete „Pigu.lt“ gavo aukštus įvertinimus visose srityse ir „Computer Bild“ redakcijos buvo įvertintas pirmąją vieta. Žurnalo ekspertai el. parduotuves vertino pagal šiuos parametrus: svetainės patogumas, aprašymai ir kainos, skelbiamos pirkimo sąlygos, bandymai pirkti, pagalba pirkėjui.
Šiuo metu „Pigu.lt“ didžiausią dėmesį skiria klientų aptarnavimo procesų tobulinimui bei asortimento plėtrai. „Tenka pripažinti, kad užsienio el. prekybos centrams sunku prilygti asortimentu, nors „Pigu.lt“ sukauptas bene didžiausias asortimentas lietuviškų el. parduotuvių tarpe. Plėtodami asortimentą, prie mūsų prekybos centro prisijungti kviečiame tiek veikiančias el. parduotuves, tiek ir įmones, kurios savo el. parduotuvių neturi, tačiau norėtų greitai ir be papildomų investicijų pateikti savo prekes pirkėjams internete“, - teigė D.Liulys. Prekybos centro asortimentas formuojamas bendradarbiaujant su daugiau nei 200 Lietuvos prekybininkų. Neatmetama ir alternatyva prekes pirkti iš užsienio didmenininkų, ypač jei Lietuvos tiekėjai nenorės prisitaikyti prie vartotojų lūkesčių internete rasti žemesnes kainas nei įprastose parduotuvėse.