Rusijos bendrovė „Euroset“, šiemet pardavusi Lietuvoje turėtą verslą, likimo valiai paliko klientus. Nekokybiškus telefonus iš šios bendrovės įsigiję vartotojai neranda kur kreiptis, kad atgautų pinigus, rašo „Verslo žinios“.
Surasti, kas perėmė šios įmonės įsipareigojimus, nepavyksta ir valstybės institucijoms.
Pirkėja „Verslo žinioms“ pasakojo, kad gruodžio mėn. vienoje „Euroset LIT“ valdyto „Techmarket“ parduotuvėje pirko mobilųjį telefoną. Šis pasirodė esąs nekokybiškas, todėl buvo kreiptasi į pardavėjus.
Pardavėjams atsisakius pakeisti telefoną, pirkėja kreipėsi į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją. Inspekcija patvirtino, kad telefonas nekokybiškas ir pareikalavo jį pakeisti. Tačiau jau rugpjūtis, o nei pinigų, nei naujo telefono pirkėja nesulaukė.
Kovą „Techmarket“ parduotuvių tinklą įsigijo UAB „Flopo informacinės sistemos“, tačiau šios bendrovės vadovas tvirtina, kad bendrovė pirkdama tinklą neperėmė įsipareigojimų klientams ir kreditoriams.
„Verslo žinių“ duomenimis su panašiomis problemomis susidūrė kelios dešimtys „Euroset LIT“ klientų.