Pekino vasaros olimpinės žaidynės pradžiugino ne tik sporto aistruolius, bet ir elektronikos pardavėjus – nepaisant ekonominių sunkumų, dalis Lietuvos gyventojų liko ištikimi įpročiui prieš svarbiausias sporto varžybas apsirūpinti naujais ir moderniais plokščiaekraniais televizoriais.
Tyrimų bendrovės „GfK MS Baltics“ duomenimis, š.m. gegužės-birželio mėnesiais Lietuvoje parduota 12,8 tūkst. LCD ir plazminių televizorių – 35 proc. daugiau nei tuo pačiu periodu pernai (9,5 tūkst.).
„Mūsų bendrovė gegužės-birželio mėnesiais televizorių pardavimus padidino beveik 60 proc., palyginti su tais pačiais 2007 m. mėnesiais. Panašus augimas išliko ir liepos mėnesį. Tampa tradicija, kad daugiausia šiuolaikinių televizorių Lietuvoje įsigyjama būtent tada, kai vyksta aukščiausio lygio krepšinio varžybos“, – dėstė skaitmeninės elektronikos rinkos bendrovės „BMS Megapolis“ direktorius Artūras Afanasenka.
„BMS Megapolio“ vadovo teigimu, LCD ir plazminių televizorių populiarumą lemia ir tobulėjančios jų technologijos bei nuolat mažėjančios kainos. Bendrovės „GfK MS Baltics“ duomenimis, šių metų gegužę-birželį vidutinė Lietuvoje parduoto LCD televizoriaus kaina siekė 2167 Lt – 22 proc. mažiau nei prieš metus (2762 Lt).
Kaip rodo rinkos analizė, Lietuvos gyventojai šiais metais dažniausiai renkasi „Samsung“, „Philips“ ir LG kompanijų gaminamus LCD televizorius.