Nuo rugsėjo 1 d. privatūs telekomunikacijų bendrovės „Teo LT" klientai, vėluojantys susimokėti už šios bendrovės teikiamas paslaugas, pavyzdžiui, fiksuoto telefono ryšio ar interneto, už jų tiekimo atnaujinimą mokės papildomą 15 Lt mokestį. Sumokėjusiems skolą paslaugų ribojimo dieną mokestis nebus taikomas. Bendrovė, įvesdama naują mokestį, tvirtina, kad nutraukiant paslaugos teikimą patiriama papildomų sąnaudų.
„Toks paslaugų ribojimas yra viena kraštutinių priemonių, siekiant, kad klientas apmokėtų sąskaitą. Iki tol jam kelis kartus būna primenama apie įsiskolinimą skambučiais ar laiškais. Papildomi mokesčiai už paslaugų teikimo nutraukimą ir vėlesnį jų atnaujinimą yra dažnai taikoma praktika. Paslaugų ribojimas yra susijęs su papildomais darbais arba kitaip tariant, papildomomis sąnaudomis", – DELFI sakė bendrovės atstovas spaudai Antanas Bubnelis.
Jo teigimu, klientams, kurie sumokėti vėluoja dėl didelio užimtumo ar kitų priežasčių, siūloma su bankais pasirašyti tiesioginio debeto sutartis, kad reikiama suma už paslaugas būtų automatiškai išskaičiuojama kito mėnesio pradžioje.
Bendrovė skelbia šių metų birželio pabaigoje turėjusi 278 tūkst. interneto paslaugų klientų, daugiau nei 34 tūkst. skaitmeninės televizijos klientų ir 776 tūkst. naudojamų balso telefonijos linijų.