Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasirašė sutartį su Bendruoju pagalbos centru (BPC), administruojančiu bendrąjį pagalbos numerį 112. Pagal ją „Tele2“ informaciją apie pagalbos numeriu skambinančiųjų vietą pradės teikti nuo rugpjūčio 1 d.
„Dirbti ties šiuo projektu pradėjome nuo metų pradžios. Džiaugiamės, kad suderinę sutarties sąlygas galime jį įgyvendinti“, – teigė Tadas Bukauskas, „Tele2“ Teisės ir reguliavimo direktorius.
Skambinančiojo pagalbos numeriu vietos nustatymo paslauga padidins gyventojų saugumą – tiksliau žinodami, iš kur skambina nukentėjusysis ar nelaimės liudininkas, BPC operatoriai galės efektyviau organizuoti gelbėjimo tarnybų darbą. Kartu tai padės sumažinti melagingų skambučių skaičių. Svarbu ir tai, kad naujoji paslauga nepažeis kitų vartotojų privatumo, mat BPC galės nustatyti tik pagalbos telefonu skambinančiojo vietą.
„Tele2“ įdiegtas techninis sprendimas leidžia teikti informaciją apie skambinančiojo vietą visoje teritorijoje, kurioje veikia bendrovės ryšys – 98 proc. Lietuvos teritorijos. Šiuo metu BPC pagalbos skambučius numeriu 112 administruoja Vilniaus miesto teritorijoje ir su ja besiribojančioje Vilniaus rajono dalyje. Planuojama, kad iki 2009 m. Bendrojo pagalbos centro veikla bus išplėsta ir visi pagalbos skambučiai numeriu 112 bei senaisiais pagalbos numeriais bus administruojami centralizuotai visoje Lietuvoje.