„LG Electronics“ pranešė apie savo naujojo Europos dizaino centro atidarymą Londone, Kovent Gardene, JK. Centrą oficialiai atidarė HRH princas Andrew, Jorko kunigaikštis, ceremonijoje dalyvavo vietos valdžios pareigūnai ir JK dizainerių bendruomenės nariai.
Jorko kunigaikštis, kuris praeitais metais taip pat atidarė LG Europos štabą Slouge, JK, dalyvavo atidaryme kaip specialus tarptautinės prekybos ir investavimo atstovas.
Jorko kunigaikštis pareiškė: „JK per laiką įrodė, kad yra stipri, teigiama kūrybinės pramonės aplinka ir daugianacionalinio verslo Europoje bazė. Mes matome augantį didelių kompanijų, tokių kaip „LG“, investavimą į dizaino įmones čia ir tokios kompanijos yra labai laukiamos. LG galėjo pasirinkti bet kurį pasaulio miestą šiam centrui. Tai, kad jie pasirinko Londoną, yra nuostabi naujiena Jungtinei Karalystei ir įrodymas, kad čia mes sukūrėme pasaulinio lygio aplinką.“
Naujo LG dizaino centro tikslas yra kurti Europietišką dizainą, remiantis Europos klientų poreikiais. Dizaineriai taip pat adaptuos ir kitur sukurtus produktus taip, kad jie būtų priimtini Europos rinkai.
Centro atidarymas taip pat atspindi naują „LG“ verslo strategiją, padidintą investavimą į regioninius dizaino tyrimus ir tobulinimą. Vien 2008 metais „LG“ investuos virš 4,8 milijonų JAV dolerių į dizaino programas Europoje. Pirmas, išskirtinai Europos rinkai skirtas produktas, mobilusis telefonas, pasirodys rinkoje jau šį rugpjūtį.
2009 m. „LG“ Europos dizaino centre bus suformuota daugiatautė 22 dizainerių – ekspertų iš visos Europos komanda. Jau esančioje komandoje yra Britų, Airių, Italų, Prancūzų ir Vokiečių dizaineriai. Jie kurs visos „LG“ linijos produktų dizainą, įskaitant plataus vartojimo prekes; mobiliuosius telefonus ir prietaisus, plokščiaekranius televizorius ir garso sistemas, buitinė techniką ir kitą namų elektroniką. Tai bus dalis į pasaulinį tinklą sujungtų 6 plataus tinklo dizaino centrų, susidedančių iš 29 tyrimų ir tobulinimo centrų. Visuose centruose kartu dirbs 16 000 darbuotojų – beveik penktadalis pasaulinės „LG“ darbo jėgos.
„Naujas Europos dizaino centras buvo įkurtas tam, kad sudarytų optimalią kūrybinę aplinką mūsų dizaino komandai su galimybe naudotis plataus pasirinkimo bibliotekomis ir naujausiomis technologijos kūrimo procesui palengvinti. Tarp Europos ir kitų rinkų yra žymūs kultūriniai ir techniniai skirtumai. Todėl norint, kad „LG“ rinka Europoje augtų, į ją reikia investuoti ir būti atidiems pirkėjų poreikiams, prisitaikant prie techninių ir kultūrinių skirtumų“ sakė P. James Kim, „LG Electronics Europe“ prezidentas ir GD.
Su „Think London“ pagalba, „LG“, dėl verslo ir finansinės aplinkos ir dėl pasaulinės padėties, pasirinko Londoną ir JK kaip Europos centrą. Londonas yra kultūrinių skirtumų miestas, žinomas visame pasaulyje dėl savo gyvumo, stiliaus ir kūrybingumo. Tai yra didelės patyrusių dizainerių, išmanančių ir nuoširdžiai atsidavusių buitinei elektronikai, bendruomenės namai, taip pat dėl pasaulyje pagarsėjusios švietimo ir mokymo programos, puiki dirva naujų talentų paieškai.
Michael Charlton, „Think London“, tiesioginių investicijų Londone agentūros generalinis direktorius, pabrėžė: „Londonas seniai susikūrė stipraus ir iniciatyvaus dizaino centro reputaciją. Daugiau nei pusė milijono žmonių Londone dirba kūrybiniame sektoriuje, šis sektorius yra trečias pagal dydį visame mieste. Sąjunga su stipria finansine baze ir verslo ryšiais tai padaro idealia vieta kompanijų, pvz., „LG“, ilgalaikėms, didelėms investicijoms į dizaino gebėjimus.“
„LG“ dizaino centras Milane dabar uždarytas, tačiau patvirtinta, kad visas įmonės personalas gavo panašių pareigų pasiūlymus naujame Europos centre.