Interviu, duotame „The Washington Post“, „Microsoft“ vadovas Steve Ballmer pareiškė, kad „per artimiausius dešimtį metų visas medijos, komunikacijų ir reklamos pasaulis apsivers aukštyn kojomis“.

Anot Ballmer, „tradicinė medija bus nebevartojama – nebus nei popierinių laikraščių, nei žurnalų. Viskas bus pristatoma elektroniniame formate“.
Steve Ballmer optimistiškai žvelgia ir į internetinės reklamos ateitį – „Microsoft“ vadovas teigia, kad mieliau pasižiūrės reklamą prieš savo mėgstamą programą, negu pirks ją iš „iTunes“ be reklamų: „Pripažįstu – mane erzina keturios 20 sekundžių trukmės reklamos, bet ne tiek, kad sumokėčiau dolerį... Manau, kad dauguma žmonių irgi taip galvoja – 'po galais, jei aš gaunu kažką neblogo, ką finansuoja reklamos, ir tos reklamos manęs nepribaigia, mieliau pasižiūrėsiu reklamas, negu susimokėsiu'“.
Ir išties – jeigu jau „Microsoft“ vadovui gaila dolerio už reklamos pašalinimą, ką jau kalbėti apie paprastus, aštuonias valandas per dieną dirbančius žmones.