Informacijos telefonu lyderė UAB ,,Lintel” švenčia paslaugos 118 penkerių metų jubiliejų. 118 tarnyboje dirbantys konsultantai per 5-erius tarnybos gyvavimo metus aptarnavo apie 55 milijonus skambučių.
2005 m. vasario mėnesį ,,Baltijos tyrimai” atlikto tyrimo duomenimis, informacijos telefonų rinkos lyderis Lietuvoje ir toliau išlieka ,,Lintel” informacijos tarnyba 118. Šią tarnybą žino du iš trijų suaugusių Lietuvos gyventojų - viso 66 procentai apklaustųjų, teigiama tyrimo išvadose. Devyni iš dešimties tokios paslaugos vartotojų dažniausiai skambina į “118” - 87% tarp visų informacijos telefonų tarnybų vartotojų.
Pasak UAB ,,Lintel” generalinės direktorės Daivos Urbanavičienės, lyderio pozicijas išlaikyti padeda įmonės siūlomos naujos paslaugos bei teikiamų paslaugų kokybė. ,,Stipriai išaugo skambučių skaičius pradėjus teikti informaciją apie tarpmiestinius bei miestų transporto tvarkaraščius, informaciją apie vaistus ir vaistines. Stengiamės, kad kiekvienas paskambinęs 118 informaciniu telefonu gautų atsakymą į bet kokį jam rūpimą klausimą, - sako ,,Lintel" generalinė direktorė.
UAB „Lintel“, antrinė AB „Lietuvos telekomas“ įmonė, yra didžiausia kontaktų centrų paslaugas teikianti įmonė Lietuvoje, aptarnaujanti 16 mln. kontaktų per metus ir valdanti 4 kontaktų centrus. Bendrovė teikia klientų aptarnavimo (pagalbos, informacijos linijos, užsakymų aptarnavimo), duomenų bazių valdymo, pardavimo telefonu paslaugas, atlieka rinkos tyrimus bei viešosios nuomonės apklausas.
Informacijos telefonu lyderė UAB „Lintel“ informacijos telefonu paslauga buvo atidaryta 2000 m. gegužės 17 d. Ši tarnyba sėkmingai dirba jau 5-erius metus, teikdama informaciją apie gyventojų telefonus, įmonių telefonus, jų veiklos sritis, prekes ir paslaugas, transporto tvarkaraščius, pramogas bei vaistines.