Duodamas interviu leidiniui „The New Yorker“ vykdantysis „Google“ vadovas Eric Schmidt pripažino, kad kompanija kol kas dar nesugalvojo kaip būtų galima uždirbti iš jos dalimi tapusios „YouTube“ keitimosi vaizdais sistemos.
Tuo pačiu E. Schmidt pastebėjo, kad labai ir neskubama. „Turime į valias laiko“, - sakė giganto „Google“ vadovas. Prieš du metus už „YouTube“ jo vadovaujama bendrovė sumokėjo ne tiek ir mažai 1,65 mlrd. JAV dolerių.
Erico Schmidto teigimu, akivaizdu, kad uždirbti iš milijonų kasdien „YouTube“ parodomų vaizdelių tikrai galima daug. Šiokių tokių bandymų, beje, jau galima pamatyti - kartais žiūrint vaizdelius jų apačioje prabėga reklaminės juostos su nuorodomis į rėmėjų svetaines.
Tame pačiame interviu E. Schmidt paneigė kalbas, kad „Google“ ketina monopolizuoti interneto reklamos rinką.