Kaip patvirtino vienas „Google“ vadovų, šios bendrovės ir „Yahoo“ susitarimas dėl reklamos gali būti naudingas abiems pusėms. Praėjusią savaitę interneto konkurentės tapo partnerėmis – „Yahoo“ leido „Google“ talpinti reklamines nuorodas savo tinklapiuose. Tokiu būdu „Yahoo“ tikisi padidinti savo metines pajamas 800 mln. JAV dol., praneša „Reuters”.
„Manome, kad prisidėti prie šio „Yahoo“ eksperimento naudinga ir mums. Tiesiog leisime „Yahoo“ jų nuožiūra naudotis kai kuriomis mūsų reklaminėmis galimybėmis“, - sakė „Google“ viceprezidentas Vintonas Cerfas.
V.Cerfas taip pat pridūrė, kad didėjančios energetinių išteklių kainos ir lėtėjanti pasaulio ekonomika gali lemti teigiamų pokyčių interneto srityje, kuomet žmonės stengiasi mažinti degalų vartojimą ir didinti efektyvumą.
Anot jo, pasitelkus informacines technologijas, pavyzdžiui, vaizdo konferencijas ir kitas elektronines bendradarbiavimo formas, galima sumažinti poreikį keliauti.
Tuo pačiu metu „Yahoo“ nutraukė kelis mėnesius besitęsusias derybas su „Microsoft“ dėl bendrovių susijungimo. Įsigijusi šį interneto portalą, „Microsoft“ tikėjosi sustiprinti pozicijas interneto reklamos rinkoje, kurioje šiuo metu lyderio pozicijas užima „Google“.
„Yahoo“ yra antra pagal populiarumą interneto paieškos sistema. Pirmojoje vietoje – „Google“.