Interneto kompanija „Yahoo“ po nesėkmingo bandymo atnaujinti derybas su kompanija „Microsoft“, turėjusia planų įsigyti „Yahoo“, ketina patalpinti reklamą interneto paieškos sistemos „Google“ svetainėje, praneša CNN. „Yahoo“ paieškos sistemoje bus rodoma ir dalis „Google“ puslapyje, šios paslaugos bus teikiamos tik JAV ir Kanadoje.
Ketvirtadienį, kai investuotojai galutinai neteko vilties, kad „Microsoft“ pirks Kalifornijoje įsikūrusią „Yahoo“, šios kompanijos akcijų kaina nukrito 10 proc.
Nors visų akcijų pardavimas šiaip nėra gera žinia jokiai bendrovei, „Yahoo“ direktorių taryba sulaukė rimtų priekaištų dėl neįvykusio sandorio.
Investuotojas Carlo Icahno priekaištauja direktorių tarybai, neva ši sužlugdžiusi galimą sandorį su „Microsoft“, ir reikalauja išrinkti naują tarybą. „Yahoo“ stengiasi atremti akcininkų priekaištus ir puolimus.
Akcininkas C. Icahnas vis dar tikisi atnaujinti derybas su „Microsoft“. Dalis akcininkų gali nepritarti C. Icahno reikalavimams, nebent šis įrodytų, kad jo siūlomi kandidatai į direktorių tarybą turi sumanesnių pasiūlymų už dabartinius direktorius.
Praradusi viltį bendradarbiauti su „Microsoft“, „Yahoo“ kreipėsi pagalbos į „Google“, taip tarsi demonstruodama, kad generalinis direktorius Jerry’is Yangas praėjusį mėnesį atmetė „Microsoft“, norėjusiai įsigyti „Yahoo“ už 47,5 mlrd. dolerių (33 dolerių už akciją), pasiūlymą. J. Yangas pageidavo parduoti akcijas po 37 dolerius už vieną, tad „Microsoft“ vadovas atsiėmė žodinį pasiūlymą.
Jei griežti JAV antimonopolinių įstatymų leidėjai ir reguliuotojai duos leidimą „Yahoo“ ir „Google“ bendradarbiavimui, „Yahoo“ savo interneto svetainėje ketina talpinti tiek savo, tiek partnerių JAV ir Kanadoje reklaminius skelbimus.
„Yahoo“ skaičiavimais, per pirmuosius partnerystės metus pelnas padidėtų 800 mln. dolerių.