Pagal naujausius „comScore“ balandžio mėnesio duomenis „TradeDoubler“ lenkia visus skaitmeninės rinkodaros tinklus ir turi didžiausią pasiekiamumą (angl. reach) net septyniose didžiausiose Europos rinkose. Balandį „TradeDoubler“ reklamdaviams padėjo pasiekti 71,4 proc. bendros interneto auditorijos pagrindinėse Europos rinkose (D.Britanija, Vokietija, Ispanija, Prancūzija, Italija, Švedija ir Olandija) – tai sudarė 107,6 mln. unikalių lankytojų per mėnesį.
Pagrindinėse Europos interneto rinkose „TradeDoubler“ reklamą rodančios interneto svetainės pasiekė 16,1 mln. daugiau unikalių lankytojų nei artimiausias konkurentas „Advertising.com“. „TradeDoubler“ siūlomas pasiekiamumas grindžiamas intensyviu ir aukštos kokybės bendradarbiavimu su partnerių tinklu, kuriame dabar daugiau nei 125 tūkstančiai aktyvių narių.
Paskutinė „IPA Bellwether Report“ apžvalga (D.Britanijos Reklamos praktikų instituto tyrimas, atliekamas reguliariai apklausiant 250 D.Britanijos reklamdavių) atskleidė, jog antrą ketvirtį iš eilės D.Britanijos rinkodaros specialistai mažina biudžetus. Rinkodaroje vis dažniau ieškoma pagal rezultatus dirbančių (angl. performance-based) reklamos tinklų, galinčių pateikti apskaičiuojamą investicijų grąžą. Taip pat dažniau akcentuojama papildoma nauda, kai žiniasklaidos pirkimas konsoliduojamas į vieną tinklą. Europos masto prekių ženklų valdytojai tiesioginius santykius su vietos partneriais siekia keisti į paprastesnį valdymą, kurį užtikrina partnerystė su realiai visoje Europoje dirbančiu skaitmeninės rinkodaros tinklu.
Arminas Huska (Armin Huska), „Neo@Ogilvy“ verslo direktorius, sakė: „Žinojimas, jog mes gali pasiekti daugiau potencialių pirkėjų, tapdami „TradeDoubler“ partneriais, buvo svarbus faktorius, padėjęs apsispręsti dirbti kartu. Mes galime naudoti tinklą efektyviai klientų veiklai visose pagrindinėse Europos rinkose. „TradeDoubler“ komanda valdo kampanijas sumažindama administracinių darbų krūvį ir padidindama vidaus efektyvumą.“
Tarptautinių „TradeDuobler“ pardavimų direktorius Matas Adamsas (Matt Adams) papildė: „Mes siūlome didžiausią pasiekiamumą Europoje ir tai tvirtas argumentas visiems reklamdaviams bei žiniasklaidos agentūroms. Devyneri darbo Europoje metai garantuoja unikalią poziciją prieš konkurentus, užtikrinant didelių vartotojų srautų apskaitą, klientų rezultatų matavimą ir vienos centrinės komandos valdomas paslaugas.“