„LG Electronics“ (LG), pasaulinis buitinės technikos technologijų inovatorius pranešė apie didelius planus tapti daugiataute kompanija visomis šių žodžių prasmėmis. „LG“ planuoja pradėti papildomą rinkodaros finansavimą, verslo reorganizavimą ir pasaulinį standartizavimą.
„LG“ siekia tapti geriausia kompanija su aukščiausios kokybės rinkodaros gebėjimais kiekvienoje iš 140 šalių, kur jau dirbama. Mes norime pasiekti, kad klientams visiškai nebūtų svarbu, kur yra įsikūrusi pagridninė „LG“ kompanija; svarbiausias dalykas yra jų nuomonė apie mūsų produktus,“ sakė Yong Nam, „LG Electronics“ generalinis direktorius. „Tai pasiekiama tik visiškai suprantant šiandienos klientų tikruosius poreikius ir strategiškai investuojant į rinkodarą. Dėmesio kreipimas į klientų poreikius, tiek praktinius, tiek emocinius, yra būtinas norint išlikti šiandien, kai produktų gyvavimo laikas vis trumpesnis ir trumpesnis.“
Rinkodaros gebėjimų kėlimas
„LG“ siekia išsiskirti iš kitų didžiųjų elektronikos gamintojų savo unikalia pažangių technologijų taikymo ir stilingo dizaino kombinacija bei naujoviška rinkodaros strategija. Norėdama sustiprinti prekinio ženklo svarumą, 2007 m. „LG“ padidino rinkodarai skiriamas lėšas 400 milijonų USD. Tačiau „LG“ supranta, kad reikės daugiau investicijų siekiant užkariauti klientų širdis ir protus. Todėl „LG“ pradėjo unikalią, agresyvią pirkėjų pripažinimo ir „LG“ prekės ženklo šiuolaikiškumo supratimo kampaniją, atnaujindama ženklo funkcionalumo ir formos sankirtos vaizdavimą.
„LG“ susitelkimas ties rinkodaros investavimu jau pradėjo duoti rezultatus. Pagal „LG“ atliktus tyrimus, kompanijos ženklo žinomumas JAV rinkoje pakilo nuo 65 % 2005 m. iki 83 % 2007 m. Šis pokytis padidino pelną Šiaurės Amerikoje.
Akcijų paketo vertės didinimas
„LG“ planuoja per ateinančius penkis metus reorganizuoti savo verslo portfelį, tai yra pastangų būti labai pelninga organizacija dalis. Į tai įeina verslo vienetų ir padalinių reorganizavimas, darbų perkėlimas į kitas bendroves ir dalyvavimas naujose verslo srityse, pvz., energijos, „B2B“ sprendimų ir sveikatos priežiūros plėtojimas.
Reorganizacijomis norėdama padidinti plėtrą ir pelną, „LG“ tikisi pasiekti mažiausiai 10 % pardavimų augimą, 6 % pelno maržą, 4 kartus didesnę apyvartą ir 20 % ROIC (investicijų grįžimą). „LG“ siekia padidinti savo ROIC nuo 10 % 2007 m. iki 15 % 2008 m., planuodama, kad 2010 m. ROIC viršys 20 %.
Kadangi pinigų apyvarta yra vienas iš svarbiausių kompanijos finansinės struktūros elementų. „LG“ siekia padidinti apyvartą, taip pat ir ROIC.
Pasauliniai standartai
„LG“ pagerino savo valdymo struktūrą praeitą savaitę paskirdama Reginald J. Bull vyriausiuoju personalo valdymo vadovu (VŽV), generalinio viceprezidento lygmenyje. P. Bull visais aspektais kels „LG“ personalo valdymo politiką ir sistemą iki pasaulinių standartų.
„LG“ pastangų sustiprinti pasaulinio prekės ženklo pozicijas ir padidinti efektyvumą dalis, kompanija užpildė „C-rinkinį“ kartu su kitais ne Korėjos lyderiais, kurie peržiūri rinką, tiekimo grandinę ir pirkimus. Praėjusiais metais kompanijoje rinkodaros vadovu (RV) įsidarbino Dermot Boden, anksčiau dirbęs „Pfizer“; Thomas K. Linton iš IBM pirkimų vadovu (PV); ir Didier Chenneveau iš Hewlett-Packard tiekimo grandinės vadovu (TGV).
Su šiomis investicijomis ir iniciatyva, „LG“ tikisi pasiekti verslo tikslus – padidinti plėtrą ir pelną, taip pat pozicionuoti save kaip tikrai globalų prekės ženklą.