Birželio mėnesį oficialiai atsidaro naujas prekybos centras internete „Pigu.lt“, pristatantis didžiausią prekių asortimentą Lietuvoje. „Pigu.lt“, dabar siūlantis beveik 30 000 prekių, po savo prekės ženklu telks įvairius produktų tiekėjus.
„Elektroninės prekybos rinka pasiruošusi naujo ir stipraus prekybos centro atėjimui, kuris pirkėjams keltų pasitikėjimą ir suteiktų galimybę rinktis iš plataus prekių asortimento. Mes tikimės užpildyti šią nišą ir telkiame platų tiekėjų tinklą. Tokia strategija suteiks mums pirmaujančią poziciją rinkoje“, - sakė „Pigu.lt“ direktorius Dainius Liulys.
Šiuo metu „Pigu.lt“ prekybos centras bendradarbiauja su daugiau nei šimtu įvairių tiekėjų ir partnerių, o pirkėjai gali rinktis iš beveik 30 000 įvairiausių prekių: nuo knygų iki buitinės ar kompiuterinės technikos. „Prekybos partneriams siūlome dar vieną pardavimų kanalą – per prekybos centrą „Pigu.lt“ jų prekės pasieks interneto vartotojus. Mes pasirūpinsime prekių sandėliavimu ir pristatymu pirkėjams, tai partneriams nekainuos nė lito“, - teigė D.Liulys. Pasak D. Liulio, prie augančio prekybos centro kviečiamos prisijunti ir įmonės, jau turinčios savo parduotuves internete.
„Didžiausią dėmesį skiriame dviems dalykams: asortimento plėtimui ir pirkėjų aptarnavimui. Mūsų prekybos centre galima atsiskaityti visais būdais, taip pat rinkoje pristatėme ir naujovių – mūsų pirkėjai gali vertinti kurjerių, kurie pristatinėja prekes, darbo kokybę. Vertinimo balą galima įrašyti pristatymo dokumentuose“, - teigė Dainius Liulys.
„Pigu.lt“ prekybos centro prekės pristatomos į bet kurį Lietuvos kampelį, į namus ar darbovietę, už simbolinę – penkių litų – sumą. Dėl pristatymo ar prekės galima pasikonsultuoti su „Pigu.lt“ konsultantais pokalbių programoje „Skype“, el. paštu, pokalbių kambaryje ar telefonu kiekvieną darbo dieną nuo 7 iki 21 valandos. Pasak „Pigu.lt“ kūrėjų, apsipirkimas internete tiek tiekėjui, tiek gavėjui turi būti ne varginantis, o smagus ir saugus užsiėmimas.
Norėdami užmegzti gyvą kontaktą su savo pirkėjais, „Pigu.lt“ darbuotojai pradėjo rašyti ir savo tinklaraštį (pigu.blogas.lt), kurio lankytojai ras naudingų patarimų perkantiems prekes internete, įmonės naujienų ir smagių interneto perliukų.
Patogią ir draugišką „Pigu.lt“ vartotojo sąsają kūrė bendrovė „Interaktyvi reklama“, plačiau žinoma „IDEA“ vardu, o portalo programavimą atliko „Pigu.lt“ informacinių technologijų specialistų komanda. „IDEA“, internete padedanti prisistatyti tokios kompanijoms kaip „Microsoft“, TEO LT, „Maxima Group“, sukūrė ir „Pigu.lt“ firminį stilių.
Pagal interneto tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ 2008 metais atliktą elektroninės prekybos tyrimą, internete bent kartą pirko trečdalis Lietuvos interneto vartotojų, iš kurių daugiau nei pusė tai darė keletą kartų per metus arba dažniau. Žmonės elektroninėse parduotuvėse tikisi mažesnių kainų, didesnio prekių pasirinkimo, specialių pasiūlymų ir saugaus apmokėjimo. Įsigyti prekes internetu planuoja apie 34 proc. interneto vartotojų, niekada nepirkusių internete.