„Google“ ruošiasi atremti kaltinimus monopoliu – šios kompanijos vadovai dar antradienį aptarinėjo, kaip gali tekti gintis po galimo susitarimo dėl dalinimosi reklamomis su „Yahoo“.
Kai „Yahoo“ ir „Google“ paskelbė dviejų savaičių trukmės bandomąją akciją, kurios metu „Yahoo“ prie paieškos rezultatų parodė tam tikrą kiekį „Google“ reklamų, „Microsoft“ paskelbė esanti susirūpinusi dėl galimo rinkos monopolizavimo. Šis susirūpinimas taip pat buvo akcentuojamas ir „Microsoft“ derybų su „Yahoo“ metu.
Į šiuos įtarimus „Google“ įkūrėjas Sergey Brin akcininkų susirinkime atsiliepė taip:
„Jūs esate susikoncentravę ties reklama, esančia paieškoje. Reklamos rinka, tame tarpe ir interneto reklamos rinka, yra gerokai platesnė“
Taip pat Brin teigė, kad „Google“ nėra monopolinė kompanija ir kad šis susitarimas su konkuruojančia kompanija nesumažintų konkurencijos.
„Google“ direktorius Eric Schmidt teigė, kad „reklamos užsakovai visada turi daug pasirinkimų, ir naudojasi ne vieno reklamuotojo paslaugomis, todėl neteisinga manyti, kad šis susitarimas –galimybė dominuoti reklaminėje erdvėje. Nereikėtų maišyti ekonomikos, tinkančios kompiuterių platformoms su reklamine ekonomika.“
Nors „Google“ nekomentuoja sandorio su „Yahoo“ eigos, jis, anot patikimų šaltinių, turėtų būti patvirtintas kitą savaitę.