Kompanija „Microsoft“, neįsigijusi kompanijos “Yahoo“, nes nesusitarė dėl abiem pusėms priimtinos sandorio kainos, neoficialiomis žiniomis, aiškinasi, kokia tikimybė, kad interneto tinklalapį „Facebook“ sudomintų jos pasiūlymas, „The Wall Street Journal“ pasakojo situaciją žinantis šaltinis.
Šaltinis teigė, kad „Microsoft“ investuotojai bankininkai Vašingtone neseniai susisiekė su „Facebook“ atstovais. Derybos dar nevyksta, nes neaišku, ar „Facebook“ sudomintų toks pasiūlymas, sakė šaltinis.
Kompanijų „Microsoft“ ir „Facebook“ atstovai atsisakė komentuoti tokias kalbas.
„Microsoft“ labiausiai vilioja tai, kad „Facebook“ – nepaprastai populiarus tinklalapis. Kaip rašo „comScore Inc“, kovą „Facebookas“ sulaukė 109,2 mln. lankytojų – 240 proc. daugiau nei 2007 m. kovą. Šiais metais kompanija tikisi nuo 300 iki 350 mln. dolerių pelno, pernai pelnas buvo 150 mln. dolerių.
Palyginimui galima paminėti, kad „Microsoft“ interneto svetainė kovą sulaukė 563,2 mln. lankytojų – 7 proc. daugiau nei praėjusių metų kovą.