Informacinių sistemų valdymo paslaugų verslui lyderė Lietuvoje UAB „Baltic Data Center“ (BDC) pradėjo teikti kompiuterinės įrangos priežiūros kliento darbo vietoje paslaugą. Šios paslaugos esmė - kliento kompiuterio, spausdintuvo, fakso ar kito kompiuterinio įrenginio, esančio darbo vietoje, priežiūra.
Pirmuoju BDC klientu tapo AB „Lietuvos telekomas“, kurio kompiuterine įranga visoje Lietuvoje nuo šiol rūpinsis BDC informacinių sistemų specialistai.
Kaip teigia paslaugos vadovė Loreta Maskvytienė, BDC teikiamų paslaugų spektro išplėtimas palengvins viso darbo proceso su klientu koordinavimą bei leis greičiau šalinti gedimus.
UAB „Baltic Data Center“ (BDC) – informacinių sistemų valdymo paslaugų verslui lyderė Lietuvoje, kurios tikslas – tapti pripažintu IT valdymo paslaugų lyderiu Baltijos regione. BDC teikia profesionalias tarnybinių stočių ir informacinių sistemų valdymo bei paslaugų centro IT vartototojams „Service desk“ paslaugas.
60 proc. įmonės akcijų valdo „Lietuvos telekomas“, o 40 proc. akcijų priklauso įmonei „TietoEnator Oyj“. Šiuo metu kompanijoje dirba virš 60 aukštos kvalifikacijos darbuotojų.