Sparčiai augančios telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ vadovai yra pageidaujami ir kitose šalyse. Lietuvos „Tele2“ finansų direktorius Petras Kirdeika gavo viliojantį pasiūlymą - laikinai tapti Latvijos „Tele2“ generaliniu direktoriumi. Toks paaukštinimas pareigose lietuviui buvo netikėtas.
„Šis pasiūlymas man buvo pakankamai didelė staigmena. Žinoma, toks įvertinimas malonus. Abejonių, ar priimti pasiūlymą, nebuvo. Jei žmogui suteikiama tokia proga, tai reikia ir bandyti. Įdomu ir pačiam save išmėginti, ir savo idėjas įgyvendinti, ir gerų rezultatų pasiekti“, - sakė P.Kirdeika.
Petras Kirdeika kompanijoje „Tele2“ yra senbuvis: dirbti finansų direktoriumi jis pradėjo nuo pat bendrovės įsikūrimo - nuo 2000-ųjų. Jau po 3 metų jis buvo paaukštintas ir paskirtas finansų direktoriumi visose Baltijos šalyse. Pastaraisiais metais keletą projektų jis diegia ir Rusijoje.
Lietuvis gavo pasiūlymą tapti Latvijos „Tele2“ vadovu po to, kai Latvijos generalinis direktorius Mats Tilly buvo paskirtas Kroatijos „Tele2“ vadovu. Šioje šalyje „Tele2“ dar tik žengia pirmuosius žingsnius.
Ar toks karjeros šuolis - nuo finansų direktoriaus iki generalinio direktoriaus – nėra labai staigus ir sudėtingas?
„Kadangi Lietuvoje taip pat teko nemažai dirbti su visa komanda ir rinkodaros srityje, daug diskutuodavome, tardavomės, kol priimdavome sprendimus, tai labai didžiulio pasikeitimo nėra. Manau, kad mažiausios kainos garantija turėtų veikti visur vienodai efektyviai. Maža kaina ir pakankamai geras ryšys turi padėti kompanijai augti bei pasiekti gerų rezultatų“, - sako naujasis Latvijos „Tele2“ vadovas.
Latvijoje kol kas konkuruoja tik du mobiliojo ryšio operatoriai: „Tele2“ ir LMT. „Didinti klientų skaičių Latvijoje yra daugiau galimybių negu Lietuvoje, - pastebėjo P.Kirdeika. – Bandysime užkariauti didesnę rinkos dalį, didinti verslo klientų skaičių.“
Latvijoje išankstinio apmokėjimo paslauga „Zelta Zivtina“ („Auksinė žuvelė“ - analogiška Lietuvos „Pildyk“) yra rinkos lyderė ir turi per 600 tūkst. kortelių. Latvijoje gyvena 2,3 milijono gyventojų.
„Bandysime ir Latvijoje užimti tą pačią rinkos vietą – būti kainų lyderiais, garantuoti mažiausią kainą. Lygiai tokia pat strategija yra ir visose šalyse, kur yra „Tele2“. Daugiau dėmesio skirsime reklamai, kuri Latvijoje buvo tylesnė ir ne tokia intensyvi kaip Lietuvoje“, - planuoja P.Kirdeika.
Ar sutiktų lietuvis likti gyventi Latvijoje ir tapti nuolatiniu Latvijos „Tele2“ generaliniu direktoriumi?
„Neskubinkime įvykių. Dar sunku spręsti. Reikia padirbėti. Stengsiuosi dirbti taip, kad kompanija ir toliau augtų taip sparčiai, kaip augo iki šiol. Tikiuosi, kad įnešiu daugiau naujų vėjų ir sujudinsiu rinką“, - sakė P.Kirdeika.