Kontaktų centrų lyderė Lietuvoje „Lintel” perka naujausią technologinę įrangą, kuri leis pasiūlyti šalies įmonėms naujų paslaugų bei praplėsti jau teikiamų paslaugų galimybes. Pagal šiandien UAB „Lintel“ ir UAB „Fima“ pasirašytą sutartį, „Lintel“ investuos beveik 6 milijonus litų.
„Įgyvendindami ambicingus mūsų tikslus tapti didžiausiu ir moderniausiu kontaktų centro paslaugų teikėju Baltijos šalyse, priėmėme sprendimą įdiegti vienos garsiausių pasaulyje IP telekomunikacinių sistemų kompanijų AVAYA virtualų kontaktų centrą, kuris leis lengvai plėsti kontaktų centrų pajėgumus pagal rinkos poreikius, suteiks galimybę įmonėms kokybiškiau bei efektyviau aptarnauti savo klientus“, – teigė „Lintel” generalinė direktorė Daiva Urbanavičienė. Pasak jos, įdiegus naują kontaktų centrų sprendimą, jau šiais metais „Lintel“ planuoja darbo vietų skaičių padidinti nuo 318 iki 400. „Modernizavus kontaktų centrus, 2005 metais „Lintel“ planuoja padidinti kontaktų centro paslaugų pardavimus 26 proc.“, – aiškino D. Urbanavičienė.
Įdiegus naują įrangą, „Lintel“ verslininkams pasiūlys naujų paslaugų ir kontaktų valdymo galimybių. Viena iš naujienų – kontaktų valdymo paslauga, kuri leis įmonėms be investicijų į įrangą susikurti savo kontaktų centrą klientų aptarnavimui. Taip pat „Lintel“ pasiūlys klientų aptarnavimą ne tik telefonu, bet ir kitais ryšio kanalais – elektroniniu paštu, faksu, internetu, SMS.
„Nauja AVAYA įranga leis „Lintel“ automatizuoti ir efektyviau vykdyti apklausų, pardavimų telefonu ir informavimo telefonu kampanijas. Taip pat įmonė turės galimybę lanksčiau ir efektyviau valdyti didelius skambučių srautus. Be to, įmonėms galėsime pateikti ataskaitas apie jų klientų poreikius realiu laiku“, – pasakojo D. Urbanavičienė. Pasak jos, įsidiegusi naują įrangą „Lintel“ turės galimybę įrengti nuotolines darbo vietas darbuotojų namuose, o tai leis įdarbinti mamas, auginančias vaikus, neįgaliuosius arba žmones, kurie negali palikti namų visą darbo dieną.
Kaip teigė AVAYA atstovybės Lietuvoje vadovas Tomas Mačernis, įdiegus „Lintel“ naują įrangą, bendrovė taps moderniausiu kontaktų centru Baltijos šalyse. „AVAYA technologijos pagrindu diegiamas kontaktų centras yra unikalus net keletu aspektų. Pirmiausia balso perdavimas bus grindžiamas IP, o ne tradicinės telefonijos pagrindu. Vietoj dabartinio 4 technologiškai nepriklausomų kontaktų centrų, „Lintel“ taps vienu virtualiu, centralizuotai valdomu centru. Be to, skambučių paskirstymas taps automatizuotu ir nepriklausomu nuo konsultantų darbo vietos. „Lintel“ konsultantai galės sėkmingai dirbti net ir būdami, tarkim, JAV“, – pasakojo naujos technologijos ypatumus T. Mačernis. Jis atkreipė dėmesį, kad naujos įrangos patikimumas siekia 99,999 proc. arba 5 minutės darbo trukdžių per metus.
Virtualaus kontaktų centro sprendimo įgyvendinimo konkursą laimėjusios bendrovės „Fima“ prezidentas Vaidas Barakauskas teigė, kad aukščiausio patikimumo lygio ir išskirtinių galimybių sistema šalyje bus įdiegta per rekordiškai trumpą laiką šalyje – 2-3 mėnesius. Paprastai analogiškų sistemų įdiegimas trunka maždaug du kartus ilgiau.
Pasak V. Barakausko, svarbiausias šio modernizavimo projekto aspektas yra tai, kad nauja įranga bus diegiama nestabdant kontaktų centro darbo ir garantuojant kokybišką jo funkcionavimą V. Barakauskas atkreipė dėmesį, kad IP technologijos naudojimas skambučių centruose rodo technologinį lūžį telekomunikacijų srityje. „Lintel“ bus pirmasis tokio lygio kontaktų centras regione.
Naujosios AVAYA įrangos įdiegimą ir priežiūrą „Fima“ atliks kartu su bendrove „Baltic Data Center“.