Bendrovė „AOL“, koncerno „Time Warner“ internetinis padalinys, pradėjo derybas su „Microsoft“ dėl galimo susijungimo, rašo „The Times“. Derybos prasidėjo netrukus po to, kai „Microsoft“ atsisakė pirkti „Yahoo“.
Anot „Wall Street Journal“, „AOL“ „Microsoftui“ yra pigesnė ir mažesnė alternatyva nei „Yahoo“. Pagrindinis „Microsoft“ tikslas sandėryje su „Yahoo“ buvo savo dalies internetinės paieškos reklamos rinkoje didinimas. „AOL“, savo ruožtu, yra viena didžiausių internetinės reklamos erdvių JAV rinkoje.
„AOL“ jau vedė derybas su „Yahoo“, kai ši bandė sustabdyti „Microsoftui“ ją įsigyti. Tuomet, rinkos dalyvių teigimu, „Time Warner“ mainais į „AOL“ galėjo gauti 20 proc. „Yahoo“ akcijų. Tokiu būdu preliminari „AOL“ kaina siekė apie 10 mlrd. dolerių.
„Microsoft“ pastangos įsigyti „Yahoo“ truko 3 mėnesius. Per tą laikotarpį „Yahoo“ ėmėsi įvairių priemonių apsisaugoti nuo šio sandėrio, tarp kurių buvo ir galimas susiliejimas su „AOL“. „Yahoo“ vadovybei pavyko atsisakyti sandėrio net tada, kai „Microsoft“ padidino savo pasiūlymą iki 47,5 mlrd. dolerių.