Pirmojo ir didžiausio Lietuvoje virtualaus mobiliojo ir fiksuoto ryšio operatoriaus EUROCOM apyvarta per pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 6 mln. litų. Pajamos iš fiksuoto ir mobiliojo ryšio paslaugų per šį laikotarpį sudarė 5,6 mln. litų.
„Šiemet daugiau dėmesio sutelkėme pagrindinėms savo paslaugoms – mobiliojo ir fiksuoto ryšio teikimui. Pajamos iš šios veiklos per pirmąjį 2005-ųjų ketvirtį sudarė 93 procentus“, - sakė EUROCOM direktorius Kęstutis Skrebys. Tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu pajamos iš ryšio paslaugų sudarė 78 procentus visos EUROCOM apyvartos.
Bendra praėjusių metų EUROCOM apyvarta sudarė 27 mln. litų. Bendrovė planuoja, kad šiemet apyvarta augs 11 procentų iki maždaug 30 mln. litų.
Bendrovės apyvarta per pirmąjį praėjusių metų ketvirtį sudarė 8,2 milijono litų. K. Skrebio teigimu, apyvartos sumažėjimą sąlygojo pasikeitimai Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje – smarki konkurencija visus operatorius skatino mažinti paslaugų kainas.
„Tačiau didėjantis mūsų abonentų skaičius ir paslaugų vartojimas leidžia planuoti tolimesnį augimą“, - sakė jis.
Pasak K.Skrebio, šiemet smarkiai išaugo bendrovės klientų pokalbių laikas. Fiksuoto ir mobiliojo ryšio vartotojai sausio-kovo mėnesiais kalbėjo 22,4 mln. minučių – net 44 proc. daugiau, nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu (15,6 mln. minučių).