Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai išaugo 21 proc. pasiekė 132,1 mln. litų. Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) per palyginamąjį laikotarpį taip pat didėjo 21 proc. iki 44,72 mln. litų. 2008 metų pirmojo ketvirčio EBITDA siekė 33,9 proc.
„Augantys pelnas ir pajamos įrodo, kad „Tele2“ eina teisinga kryptimi – siūlydami kokybiškas paslaugas už mažiausią kainą pelnome tiek esamų, tiek naujų klientų pasitikėjimą“, – teigė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Nepaisant didelės mobiliojo ryšio skvarbos, 2008 metų pirmąjį ketvirtį palyginus su 2007 metų pirmuoju ketvirčiu „Tele2“ pritraukė 143 tūkst. naujų vartotojų arba 8 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Sparčiai daugėjo verslo klientų – jų skaičius per palyginamąjį laikotarpį išaugo 15 proc. iki 78 tūkst. Iš viso kovo pabaigoje bendrovė turėjo 1,835 mln. klientų.
Ypač aktyviai klientai „Tele2“ rinkosi naudodamiesi numerio perkėlimo paslauga – šių metų pirmąjį ketvirtį tokiu būdu „Tele2“ sulaukė 10,15 tūkst. naujų klientų arba dvigubai daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį. Palyginimui, artimiausias konkurentas per analogišką laikotarpį pritraukė dešimt kartų mažesnį vartotojų kiekį.
Rinkos analizės ir tyrimų bendrovės RAIT šių metų kovą atlikta apklausa („Net promoter score“) rodo, kad „Tele2“ paslaugas kitiems rekomenduotų 29,6 proc. klientų. Palyginus su pagrindiniais konkurentais tai pats didžiausias rodiklis.
Rinktis „Tele2“ vartotojus skatina aukštos kokybės paslaugos. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) ataskaita parodė, kad jau 2006 metais „Tele2“ lenkė konkurentus pagal bent vieną iš pagrindinių ryšio kokybės parametrų. Tą patvirtino ir 2008 m. RRT atlikta apklausa, parodžiusi, kad 70 proc. respondentų trijų didžiausių mobiliojo ryšio operatorių ryšio kokybę vertina vienodai gerai.
Aukštą paslaugų kokybę garantuoja didelės ilgalaikės investicijos – pernai jos siekė 34 mln. litų ir buvo didžiausios per pastaruosius ketverius metus. Pernai buvo pastatytos 72 naujos bazinės stotys (dabar „Tele2“ turi 473 bazines stotis), buvo daug investuojama į tinklo pralaidumą, siekiant patenkinti sparčiai augančius klientų skaičiaus poreikius.