Pirmaujanti Baltijos šalių informacinių technologijų paslaugų ir konsultacijų teikėja „Alna Intelligence“ aptarnaujamų Lietuvos, Latvijos ir kitų šalių bendrovių kompiuterinių darbo vietų skaičių per 2007 m. padidino dvigubai – nuo 3 iki 6 tūkstančių.
Pasak „Alna Intelligence“ direktoriaus Gintaro Grybėno, 2007 m. daugiausia koncentruotasi gilinant pagrindinę veiklos kryptį – aptarnavimo paslaugas. Klientų gausėjimas, dėmesys paslaugų kokybei ir veiklos efektyvumo gerinimas leido 24 proc. padidinti bendrovės pajamas iš aptarnavimo paslaugų.
„Alna Intelligence“ IT paslaugų nuomos ir kitas paslaugas daugiausia teikia Lietuvoje ir Latvijoje. Kaimyninės šalies rinkoje bendrasis pelnas 2007 m. didėjo 35 procentais.
Bendrovė turi klientų ir Estijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje bei Nyderlanduose. Čia darbo vietų priežiūra vykdoma pasitelkiant nuotolinio kompiuterių ir jų tinklų administravimo įrankius. Tokio darbo galimybes „Alna Intelligence“ pernai dar praplėtė, įdiegusi nuotolinio darbo vietų aptarnavimo sprendimą „CA Support Bridge“. Jo integracija su jau anksčiau naudota "CA Service Desk" sistema padėjo sutrumpinti gedimų šalinimo trukmę, optimizuoti IT inžinierių darbą.
Per praėjusius metus pasirašytos 73 sutartys dėl IT įrangos nuomos ir paslaugų teikimo. Daugiau nei 10 proc. „Alna Intelligence“ paslaugų teikimo sutarčių yra tarptautinės.
„Šiais metais toliau laikysimės aptarnavimo paslaugų gerinimo ir plėtros krypties. IT paslaugų nuoma jau įrodė esanti efektyviausia kompiuterinių darbo vietų priežiūros forma, todėl aktualiausi uždaviniai dabar – pasiūlyti IT nuomą ja dar nesinaudojančioms bendrovėms ir kuo efektyviau patenkinti esamų klientų poreikius“, – sakė G. Grybėnas. Pasak jo, paslaugų nuomos patrauklumą didina galimybė kontroliuoti IT kaštus, greitai pritaikyti IT ūkį pagal plėtros ir poreikių pokyčius.
„Alna Intelligence“ veiklos sritys yra IT paslaugos, infrastruktūros ir procesų konsultacijos. Bendrovė yra „Alnos“ grupės dalis.