„Microsoft“, dar nenusipirkusi „Yahoo“ jau samdo lobistus, kad sandoris būtų patvirtintas verslo reguliatorių.
Programinės įrangos kompanija „Microsoft“, ruošdamasi verslo reguliavimo rietenoms, susijusioms su „Yahoo“ pirkimu, neseniai pasamdė „Brian Cave Strategies LLC“ lobistus, kad šie atstovautų kompanijos interesams JAV federalinėje vyriausybėje.
„Microsoft“ dar vasarį „Yahoo“ neprašoma pasiūlė po 31 JAV dolerį už akciją, arba daugiau nei 40 milijardų JAV dolerių, bet „Yahoo“ atsisakė pasiūlymo ir šiuo metu ieško kitų pirkėjų. Tarp galimų pasirinkimų yra eksperimentinis reklaminis aliansas su „Google“, kuris gali baigtis ilgalaike partneryste ir, anot spaudos, susiliejimas su „Time Warner“ priklausančiam „AOL“.
Ar „Yahoo“, atsakydama į šį „Microsoft“ žingsnį, pasamdė konsultantus, nežinoma, tačiau „Google“, irgi suinteresuota, kad „Microsoft“ nenusipirktų „Yahoo“, neseniai kreipėsi į „Franklin Square Group LLC“, kad šie padėtų susidoroti su „konkurenciniais interneto rinkos sunkumais“.