„LG Electronics“ (LG), buitinės elektronikos technikos ir mobilių komunikacijų lyderis, paskelbė trijų mėnesių laikotarpio, pasibaigusio 2008 m. kovo 31 d., naudituotas konsoliduotas pajamas. Pietų Korėjos vonų (KRW) suma konvertuojama JAV doleriais (USD) pagal kiekvieno ketvirčio vidutinį trijų mėnesių kursą, kuris buvo 955 KRW už 1 USD (2008 1 ketv.), 921 KRW už 1 USD (2007 4 ketv., QoQ (skaičiuojant pagal praeitą ketvirtį)), 939 KRW už 1 USD (2007 1ketv., YoY (skaičiuojant pagal praeitus metus)).
Pardavimai ir pelnas
Pasauliniu mastu, stabiliai dirbant visiems verslo padaliniams, ypač dėl augančios telefonų ir plokščiaekranių televizorių prekybos, ir pardavimai, ir veiklos pelnas pakilo iki rekordiškai aukšto lygio. Per metus pardavimai pakilo 16.9% iki 11.218 trilijonų KRW (11.747 milijardų USD), o veiklos pelnas pasiekė 605 milijardus KRW (634 milijonus USD), tai reiškia, kad pelno marža ūgtelėjo 5.1% lyginant su praeitais metais ir pasiekė 5.4%.
Motininės kompanijos mastu, pirmo ketvirčio pardavimai augo 14.8%, nuo 6.034 milijardų KRW (6.425 milijonų USD) praeitais metais iki 6.927 milijardų KRW (7.253 milijonų USD). Veiklos pelnas pakilo iki 564 milijardų KRW (591 milijonų USD), o pelno marža iki 8.1%, lyginant su praeitų metų pelnu 173 milijardais KRW (184 milijonais USD) ir 2.9% marža. Grynasis pelnas sudarė ženklų 422 milijardų KRW (442 milijonų USD) prieaugį pilnai padengdamas praeitų metų 123 milijardų KRW (131 milijonų) nuostolį. Tai įvyko dėka pagautės dėl investicijų apskaitos nuosavybės metodu, gautos iš dukterinių kompanijų kitose šalyse ir investicijų į LG ekranus.
Globaliu mastu verslo rodikliai pagal atskiras sritis yra tokie:
„Mobile Communications Company“ pasiekė rekordiškai aukštus, 3.327 trilijonų KRW (3.484 milijardų USD) vertės pardavimus, 32.6% daugiau nei pirmą 2007 m. ketvirtį. Telefonų versle pardavimai pasiekė 3.195 trilijonus KRW (3.346 milijardus USD), tai yra 35.7% daugiau nei praeitais metais. Telefonų pardavimai taip pat pasiekė aukščiausią lygį kiekine išraiška, iš viso 24.4 milijono vienetų. Tai lėmė didelis “Viewty”, “Voyager”, “Venus” ir kitų aukščiausios klasės modelių pardavimai. Eksportas į augančias rinkas, įskaitant Aziją, Kiniją ir Vidurinių Rytų regioną padidėjo 36% per ketvirtį, o WCDMA pardavimai JAV ir Korėjoje pakilo 18% per ketvirtį. Veiklos pelno marža pakilo iki 13.7%, 13.9% telefonų pardavimo rinkoje. Tai nulėmė aukščiausios klasės modelių paklausos augimas ir padidėjęs produktyvumas, kas sąlygojo didesnį pelningumą. Ateinančio ketvirčio mobilių telefono pardavimų perspektyva labai gera. Planuojama, kad įvairūs populiarūs produktai ir nauji gaminiai, įskaitant trečią „Black Label“ serijos modelį su išskirtiniu dizainu ir unikalia vartotojo sąsaja, lietimui jautriu ekranu bei interneto prieiga, padidins eksportą 20% daugiau, nei šį ketvirtį ir padvigubins veiklos maržą.
„Digital Appliance Company“ pardavimai per metus pakilo 3.6%, iki 3.047 trilijonų KRW (3.191 milijonų USD) ir veiklos marža pasiekė 4.7%. JAV, dėl sumažėjusios rinkos, buvo patirtas kompanijos pardavimų nuosmukis, tačiau kituose regionuose, įskaitant Korėją, Aziją, Europą ir Vidurio Rytus, rinka augo. Dėl kylančių žaliavų kainų pelningumas šiek tiek sumažėjo. Prasidedant oro kondicionierių paklausos sezonui, numatomi augantys ateinančio ketvirčio pardavimai ir pelningumas.
Dėka plokščiaekranių televizorių ir monitorių pardavimų augimo „Digital Display Company“ pardavimai padidėjo 32.1%, iki 3.637 trilijonų KRW (3.808 milijardų USD); nuo praeitų metų LCD televizorių pardavimai padidėjo 82%, Plazminių televizorių 18%, o monitorių 33%. Plazminių ekranų plokščių pardavimai augo 17% per metus, tai nulėmė kompanijos ir kitų pardavėjų plazminių televizorių ir 32 colių modelių linijos poreikis. Veiklos pelnas peržengė 1.0 milijardą KRW (1.0 milijoną USD).
„Digital Media Company“ pardavimai sumažėjo 5.2% palyginus su praeitais metais, iki 1.310 trilijonų KRW (1.372 milijardų USD), tačiau, dėl naujovių diegimo PK sferoje, veiklos pelnas ir marža padidėjo iki 17 milijardų KRW (18 milijonų USD) ir 1.3%.