Elektroninių inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“ plečia techninio aptarnavimo paslaugas ir siūlysis prižiūrėti ne tik savo, bet ir kitų įmonių įdiegtas sistemas. Kompanija prognozuoja, kad iki 2009 metų jos techninio aptarnavimo padalinio darbų apimtys išaugs 50 procentų.
„Per pastaruosius kelerius metus Lietuvoje buvo įgyvendinta tūkstančiai stambių modernizavimo projektų – ir verslo kompanijose, ir valstybiniu mastu. Šalyje įvykdyta infrastruktūrinių ES, NATO projektų. Tad šiandien kyla poreikis kvalifikuotai įdiegtų sistemų priežiūrai. Techninės priežiūros veiklą plėtosime kaip atskirą kompanijos paslaugų sritį, su kuria siejame dideles ateities perspektyvas“, - teigė „Fima“ generalinis direktorius Gintaras Juknevičius.
Iki šiol „Fima“ daugiausiai vykdė tik jos pačios įdiegtų sistemų garantinį ir pogarantinį aptarnavimą, tačiau dabar bendrovė ketina aptarnavimo paslaugas siūlyti visoms verslo ir valstybinėms organizacijoms.
„Šiandieninėje rinkoje įmonės paprastai aptarnauja tik savo pačių įdiegtas sistemas, tad užsakovams tenka bendrauti su daugybe atskirų tiekėjų. Mes esame vieni pirmųjų, siūlančių kompleksines visų elektroninių inžinerinių sistemų aptarnavimo paslaugas – nesvarbu, ar sistemas įdiegėme mes, ar kitos kompanijos, mes prisiimsime atsakomybę už jų priežiūrą“, - teigia Justinas Grigaliūnas, nauju prekės ženklu „Fima Service Center“ prisistatančio techninio aptarnavimo padalinio direktorius.
Šiuo metu „Fima“ aptarnauja daugiau nei 500 objektų visoje Lietuvoje, o bendrovės techninės priežiūros padalinyje dirba didesnė nei 80 kvalifikuotų specialistų komanda. Vien per praėjusius metus „Fimos“ techninio aptarnavimo specialistai šalinti gedimų ar atlikti sistemų profilaktikos vyko daugiau nei 13 tūkst. kartų.
Pagrindinės „Fima Service Center“ veiklos kryptys – gedimų šalinimas, sistemų profilaktikos darbai, įdiegtų sistemų techninė ekspertizė ir plėtra. „Fima Service Center“ šiuo metu elektroninių inžinerinių sistemų rinkoje gali pasigirti plačiausiu aptarnaujamų sistemų spektru – priešgaisrinės, apsauginės signalizacijos, vaizdo stebėjimo, gaisro gesinimo, pastatų valdymo, telekomunikacijų, vėdinimo, kondicionavimo, filmavimo–retransliavimo sistemų ir kt. Klientams pageidaujant „Fima Service Center“ taip pat teikia skubios techninės pagalbos paslaugas – bet kurioje šalies vietovėje specialistai pas klientą atvyks per 2 valandas.
Elektroninių inžinerinių sprendimų UAB „Fima“ įkurta 1992 metais. Per 16 metų bendrovė sėkmingai įgyvendino keletą tūkstančių sudėtingų projektų Lietuvoje ir užsienyje, pagrindiniai jų – Ignalinos AE, Lietuvos energijos, LR Seimo ir Vyriausybės, Vilniaus oro uosto, Lietuvos ir ES sienų elektroninių saugumo sistemų sukūrimas. Iš 100 didžiausių Lietuvos kompanijų daugiau kaip pusė yra „Fimos“ klientai.