„Fujitsu Siemens Computers“ šiandien paskelbė preliminarius 2007 fiskalinių metų (FY07) finansinius rezultatus. Nuo 2007 m. balandžio iki 2008 m. kovo pabaigos, kompanija padidino ikimokestinį pelną 15 proc. – nuo 91 iki 105 mln. eurų. Kompanijos pajamos sudarė kiek daugiau nei 6,6 mlrd. eurų - 4,9 proc. mažiau nei ankstesniais metais. Pajamų sumažėjimas susijęs su kompanijos strateginiais verslo pokyčiais ir sudėtinga rinkos padėtimi.
Per paskutinius 12 mėn. pajamoms įtakos turėjo kompanijos struktūros ir portfelio strateginės permainos. Pajamos sumažėjo srityse, kuriose „Fufitsu Siemens Computers“ tokius rezultatus numatė ir tikėjosi, taip pat – nuo kompanijos nepriklausančiose srityse. Pavyzdžiui, pajamų srautas iš aparatinės įrangos priežiūros verslo buvo proaktyviai nukreipiamas partneriams, o tokių produktų linijų, kaip TV ir delniniai kompiuteriai, atsisakyta. Nuo kompanijos nepriklausantys išoriniai veiksniai – stiprios euro valiutos įtaka ir aktyvus spaudimas mažinti vidutines pardavimo kainas taip pat prisidėjo prie pajamų mažėjimo.
Dėmesys PRIMERGY tarnybinėms stotims ir mobiliesiems įrenginiams leido kompanijai ir toliau pelnyti įvertinimų x86 tarnybinių stočių versle. Kompanija (kartu su „Fujitsu“) pripažinta greičiausiai augančia tiekėja pasauliniame tarnybinių stočių tiekėjų penketuke. Jos augimas x86 tarnybinių stočių rinkoje 2007 m. paskutinį ketvirtį pasiekė 19,8 proc. („Gartner“ tyrimas „Year-on-year growth in x86 server, unit shipments, Q4 2007 compared to Q4 2006, worldwide“). Vakarų Europos mobiliųjų įrenginių rinkoje „Fujitsu Siemens Computers“ augo greičiau nei rinka, ypač nešiojamų kompiuterių segmente, ir 2007 m. paskutinį ketvirtį pasiekė didžiausią augimą tarp 10 didžiausių mobiliųjų įrenginių tiekėjų – 45 proc. per metus 12 šalių (IDC tyrimas „Year-on-Year growth, in the business mobile segment, in EMEA (excl. PDAs)“).
Europos namų vartotojų rinka – mūšio laukas, kuriame nuolat kaunamasi mažinamomis kainomis. 2008 m. „Fujitsu Siemens Computers“ pristatys naują strategiją – visiškai atnaujintą dizainą visam savo privačių vartotojų produktų spektrui, šitaip pakeldama dizaino kartelę konkurentams ir padidindama kompanijos prekės ženklo vertę.
„Paskutiniais metais pertvarkėme kompaniją, kad taptume pirmaujančiu Europoje IT infrastruktūrinių sprendimų tiekėju, - sako Bernd Bischoff, „Fujitsu Siemens Computers“ prezidentas ir valdybos pirmininkas. – Pertvarkos darbai iš esmės baigti, dabar naujas mūsų veidas ir nauja tapatybė diegiama kompanijos viduje. Nemenkos investicijos šiais fiskaliniais metais ir vėliau bus skirtos tam, kad mūsų darbuotojai įsisąmonintų kompanijos viziją. O kur investuojame – ten ir augame“.
„Per paskutinius keletą mėnesių pasiekėme ilgalaikių pergalių savo valdomų paslaugų versle, tačiau jos dar neatsispindi mūsų pajamose, - tęsia B.Bischoff. – Tai aiškūs įrodymai, kad turime augimo potencialo, ir kad klientai vis dažniau renkasi „Fujitsu Siemens Computers“ savo verslo poreikiams patenkinti. Per artimiausius trejus metus mūsų kompanija siekia gerokai padidinti pajamas iš paslaugų“.